tun 12,5

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Besvar
Brugeravatar
Carsten R
Stor knallert
Indlæg: 130
Tilmeldt: man 10. mar 2008 19:37
Kontakt:

tun 12,5

Indlæg af Carsten R »

hejsa sad lige og kigget på nettet og flad over det her

http://www.moto-leoni.dk/shop/12_5_fs1_s" onclick="window.open(this.href);return false;Æt_1495__komplet_til_yamaha_4_gear_med_kulfiber_membr-p-4870.html?osCsid=991bee0ffd117be2cdee2fa80b8a6be7

12,5 hk tun sæt nyt til fs1 4 ger hvis nogen sku lede efter det til ders yamaha motorcykler
Fra Carsten R


jeg har en Yamaha 1976 k1 rød
yamaha ? 1990 2 gear blå

Model af MAN TGX trækker i skala 1/14 R/C (DSV) med trailer
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: tun 12,5

Indlæg af Kai »

Tanken er fin at ville dele det med vi andre, men læs lige: viewtopic.php?f=5&t=616" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: tun 12,5

Indlæg af juhl-drengen »

Hold dig fra moto leoni det er ren snyd og humbug
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Carsten R
Stor knallert
Indlæg: 130
Tilmeldt: man 10. mar 2008 19:37
Kontakt:

Re: tun 12,5

Indlæg af Carsten R »

skal nu heller ikke have noget vil bare del det med jer andre da jeg har hørt lidt om det sku være svært og finde det som nyt men kan da godt se nu af det nok ikke er de bedste og handle ved :shutup
Fra Carsten R


jeg har en Yamaha 1976 k1 rød
yamaha ? 1990 2 gear blå

Model af MAN TGX trækker i skala 1/14 R/C (DSV) med trailer
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: tun 12,5

Indlæg af kreidlerhansen »

Det gør heller ikke noget, det er svært at få fat i... Nabo_Jan, Frandsen og Knud arbejder med nogle sager, som rent faktisk kommer til at virke efter hensigten i modsætning til 12,5 klistermærke-hestekræfter, som alligevel aldrig er på græsmarken, samtidig.
:hihi

Men det er sødt af dig, og hjælpsomhed sætter vi alle stor pris på. Moto-Leoni sætter vi til gengæld ikke pris på... en hjemmeside i dét format er typisk det første, største og tydeligste advarselstegn. INGEN disker op med noget så uorganiseret, hvis de vitterligt vil søge at skabe en kundekreds!
Dét der er fup, snyd, svindel og tyveri af godtroende menneskers penge! Siden burde pilles ned og manden/mændene bag skulle formenes adgang til internettet i al evighed.

Amen! :thunge
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Tuning"