må slettes

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Besvar
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

må slettes

Indlæg af Knud »

.
Senest rettet af Knud fre 13. feb 2015 14:50, rettet i alt 1 gang.
:mrgreen:
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Endnu en RD50 cylinder, bare lidt vildere

Indlæg af kreidlerhansen »

Sælgeren 'moped-garage' på ebay.de har den selvsamme cylinder til €74,95 + €14,95 i forsendelse. :)

Søgekriterie: RD50 Airsal

Et lige så godt eller måske endda bedre alternativ er cylindrene til lodret Minarelli, som keg bruger til mit scootler-projekt. Tager man Stage6 Racing med flad stempeltop og monterer et 40mm topstykke, er man kørende... når man har lavet en studs... og flikket forrøret på... og lavet spaceren... :)

RD50-cylinder + top er sådan set fristende nok. Det kommer sikkert til at se mystisk ud på den vandretliggende motor i Kreidler-stellet! :P
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Endnu en RD50 cylinder, bare lidt vildere

Indlæg af claus olieklud »

hejsa knud... jeg ligger inde med en rd/dt athena 45mm nicasil cylinder, men som er opslidt i udstødningsgevindet... opgaven er at dreje et understørelse gevind og lave en mindre omløber... du kan skrive hvis det har interesse
hilsen olieklud
Besvar

Tilbage til "Tuning"