Hjælp til mere fart

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Yamsen
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs 13. mar 2012 21:29
Kontakt:

Hjælp til mere fart

Indlæg af Yamsen »

Hej alle :teeth2

Jeg kører en fs1 fra 78. Den kører ganske godt, men det ku' nu godt gå lidt stærkere ;)
Jeg har læst mig frem til at det at fjerne plomben i indsugningspladen ville gøre den hurtigere, men spørgsmålet er hvor meget ? :)

Jeg er ved godt hvor indsugningspladen sidder henne, men et andet spørgsmål er så bare hvordan man kommer ind til den :D
Jeg er lidt af en nybegynder til det med motorer så hvis der er nogen, som vil være søde at forklarer mig hvordan jeg når ind til den, godt beskrevet så der er intet at tage fejl af, ville det bare kanon ! :) :) :)

min mål er så vidt muligt at kunne ramme de 60+, men det må meget gerne være så simpelt som muligt, da min viden indenfor motorer som sagt ikke særlig stor, så derfor spørger jeg jer rare mennesker her i forum :)

MVH Yamsen :D
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hjælp til mere fart

Indlæg af Kim B S »

Yamsen skrev:Hej alle :teeth2

Jeg kører en fs1 fra 78. Den kører ganske godt, men det ku' nu godt gå lidt stærkere ;)
Jeg har læst mig frem til at det at fjerne plomben i indsugningspladen ville gøre den hurtigere, men spørgsmålet er hvor meget ? :)

Jeg er ved godt hvor indsugningspladen sidder henne, men et andet spørgsmål er så bare hvordan man kommer ind til den :D
Jeg er lidt af en nybegynder til det med motorer så hvis der er nogen, som vil være søde at forklarer mig hvordan jeg når ind til den, godt beskrevet så der er intet at tage fejl af, ville det bare kanon ! :) :) :)