træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Kim B S »

claus olieklud skrev:hejsa... jeg er meget glad for strynøtræffet og jeg håber det kommer igen i 2011... hilsen claus olieklud...
Hej Alle.
Jeg har det præcis som Claus, med hensyn til Strynøtræffet. :(y)

Foruden Strynøtræffet, kunne jeg også godt tænke mig et træf i det jyske, måske bare et to dages træf. :BALLOONS Ja, man kunne såmænd også godt lave nogen en dags Knallert-løb. :(y)

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Morten - Webmaster »

ok, som jeg opfatter det, så er der alm stemning for at det bliver strynø. Super, det er også det nemmeste når vi allerede har en vært som vil stille op.

Jeg har bare fået nogle henvendelser fra folk som spørger om det kunne blive et andet sted for afvekslingens skyld, men hvis ingen er intereseret i at prøve kræfter som træf vært, og ingen kommer med input til et andet sted, så behøver vi jo slet ikke bruge kræfter på at tænke alternativt.

:whew Vi må hellere lade den stå åben nogle dage endnu så alle har en chance for at komme med deres mening. Det er dog let at sige at det ville være fedt med et træf i jylland eller sjælland eller andre steder, men det hjælper ikke ret meget hvis ingen er villige til at prøve og holde et.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Vilbro
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: ons 16. jul 2008 12:27
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Vilbro »

Klistermærke- klubben er klar til Strynø træf 2011.

Men Mortens ide om knallerferie lyder tillokkende, vi er et par stykker der netop har talt om denne mulighed, og evt tage til Bornholm, eller Samsø.

Men hvad med danmarksturen 2011, fra Sjælland - til Jylland, eller omvendt, med pitstop hos alle knallert banditterne (fra forum) en mulighed? :thunge

Vh Vilbro
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Morten - Webmaster »

Vilbro skrev:Men hvad med danmarksturen 2011, fra Sjælland - til Jylland, eller omvendt, med pitstop hos alle knallert banditterne (fra forum) en mulighed? :thunge

Vh Vilbro
Lyder tiltalende !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
bsdk
Stor knallert
Indlæg: 195
Tilmeldt: tirs 6. apr 2010 10:28
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af bsdk »

roberthandvask skrev:det kunne være rart med et træf i østylland :(y)
Den er jeg med på
Yamahafs1dx
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Guess who »

Knallertferie har jeg jo luret på længe - især efter knallertpigernes besøg i sommer????

Eneste minus er nok et kunne fravriste en hel uge alene fra familien til sommer :whew :whew

Men lad os høre om der er andre som er interesseret i at deltage.

Mvh
Benny
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Stub »

Jeg vil gerne åbne værkstedet med kaffe og kage hvis der er nogle som vil være med til at lave noget her i østjylland ,, Turen kunne evt gå her fra mig og forbi Jesper da vi bor i et meget naturskønt område med frijsenborg slot og skov som giver rig mulighed for en køreoplevelse med bakker der godt kan få yamahaen til at svede :D ,


Mvh Stub
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af strynboen »

hvis du ikke kommer med på danmarks touren..kan du jo evt arrengere en 1 dags træf..med en god køretur..og kaffe og madpakke på turen..det kunne være fint med nogle køreture rundt i danmark..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af strynboen »

findes der baner som jyllands ringen mere..måske kunne man arrengere et træf..hvor temaet var road racing...så kunne vi få lavet de
racere vi har i drømmene..gjort klar..og prøvet.....hvis vi starter med at bygge nu..er vi nok klar til næste forår..måske..man skal nok have en grænse på 60 cc..for at folk ikke går i ekstremerne..har altid haft en drøm om en med skive bremser for og bag...og hvor melbramen er fræst ned i krumtaps huset,,ovenfra..med 2 melbran pumpe kaburatore..som føder ret ind i krumtappen...oppefra

men ved ikke om der er en lukket flyveplads eller andre asfalt baner..vi kan låne
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Stub »

jeg kører ikke selv med på danmarksturen det kan jeg desvære ikke holde til ,,, men det er da en god ide med et endags træf Lars for jeg har værksted her hjemme og mine forældre har en gård 12 km her fra der kunne jeg godt få alle vores racerer bragt ud til fremvisning hos dem og så kunne jeg måske lokke den gamle til at tænde grillen ,, der er jo flere fra forum der bor i det område så vi kunne jo fint besøge nogle stykker så vi også får kørt på vores yamahaer ,,, men igen det er en ide og hvis nogle af i andre fra området ønsker at bidrage med et værksteds besøg eller bare kaffe ,, så sig endelig frem

Mvh Stub
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Stub »

og til spørgsmålet omkring Jyllandsringen så eksistere den i bedste stand endnu ,, men mht til de danske motorbaner er det ikke så nemt at få adgang til at køre på dem bla , fordi ,, det koster temlig mange penge at leje den for en dag ,, over 100000 kr med beredskab ,, og der er ingen adgang på banen med et køretøj med mindre at du har licens og et køretøj som kan godkendes af teknisk kontrol ,, osv osv ,, kort sagt vi skal nok finde en bedre løsning ,, hvis der skulle være stemning for at prøve kræfter med tun og lidt bane så er det jo en mulighed at tage til Allingåbro Motorfestival i maj hvor hele vores team køre med i racet ,, der kan alle stille op og prøve deres hjemmebygget vildyr på en 201 m dragbane og så er der også en lille svingbane samt en stor crossbane .. her er lidt om hvad der foregår http://www.motor-festival.dk/index.asp
og til alle jer traktor fans så er jeg sikker på at i kan få stillet jeres lyster også med 2 stk dm baner i traktor træk og de giver den godt nok gas ,, :lol:
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af strynboen »

hej,,det med drag baner er bare lidt kedeligt...det er i svingene at det er sjovt..
på strynø har jeg valgt cross temaet..det er nemmere..men fanden er løs hvis nogen kommer til skade...det er den største bekymring jeg har ved træf..nu var betingelserne sådan at ingen kom over 50 pga regnvejr..og vi kørte på fastsatte tidspunkter. på banen.så ingen lå og væltede rundt om natten...men på astfaldt kommer farten op..og tøjet skal være i orden..og hatten godkendt,,,men er der andre muligheder for asfaldt baner militær/private områder/køreskole baner...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Stub »

der er en svingbane ved allingåbro hvor alle 2 hjulet køretøjer må køre den er godt nok ikke af de største men der er mange sving ,, men ellers kender jeg ikke mange steder hvor vi må køre ,, vi har somtider lejet køreteknisk anlæg i lemvig for at træne knægtene men der er lidt langt der op og jeg ved heller ikke om den kan lejes mere ,, men som du selv skriver Lars så følger der et temligt stort ansvar med når motorløb eller træf bliver afholdt og på de rigtige baner er falck obligatorisk og det koster 25000 kr for en dag at have dem holdene på de store baner ,,, for et par år siden var der jo en der blev dræbt på en alm track day på padborgpark hvilket også er årsag til at den cikane hvor det gik galt i er blevet lavet om så den er mere sikker at køre på
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af strynboen »

jeg er desvære også udelukket fra flerdages aktiviteter..da mit skelet er slidt op..så sommer ferie turen er udelukket for mig..
men de 1 dags ture er en fin mulighed for at mødes...bennys nytårs kur/tur er et fantastisk tilbud..bare de ikke får snestorm
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Stub »

Jeg kan bestemt heller ikke prale af mit skelet med 32 brud ,, så jeg nøjes også med endagstur ,, men jeg vil gerne være med til at arancerer noget her omkring Hvis der er andre der har lyst til at bagge op om det ????
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Kim B S »

Stub skrev:Jeg vil gerne åbne værkstedet med kaffe og kage hvis der er nogle som vil være med til at lave noget her i østjylland ,, Turen kunne evt gå her fra mig og forbi Jesper da vi bor i et meget naturskønt område med frijsenborg slot og skov som giver rig mulighed for en køreoplevelse med bakker der godt kan få yamahaen til at svede :D ,


Mvh Stub
Hej Stub.
Det træf/tur vil jeg meget gerne deltage i. :(y) Jeg er sikker på at vi kan få en super fin køretur, i det område omkring Hammel. :(y) Jeg har flere gange kørt der, når jeg skal til Gjern-Stumpemarked eller klassisk træf i volvo`en samme sted. :wink: Jeg har også nogen gange været den vej, for at komme over til Classic Volvo Parts i Voldby. :wink: Og der er flere steder med rigtig flot natur i det område. :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Stub »

Hej Kim


Dejligt at høre og du skal være så velkommen :BALLOONS det kunne jo være at vi kunne få Jesper med på iden da turen kunne starte evt , her og gennem skoven forbi slottet og så gøre et hold i hinnerup hos mine gamle evt besøg i hadsten hvis der er nogen af medlemmerne hjemme og så over til Jesper i trige ,,, ??? bare et forslag ??

Mvh Stub
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Stub »

Herligt Jesper vi mødes lige i det nye år og ser hvad vi kan finde ud af ,, og hvis nogle af i andre fra favrskov området vil være med til at lave en hyggelig tur for forumets medlemmer så giv endelig lyd fra jer :BALLOONS
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af olebole »

Jeg vil lige sige at jeg meget gerne vil komme til Strynø træffet :wink: Og det kunne være super !!! hvis i finder på noget lidt senere i det jyske.. Så er jeg også klar til det :D :D :D Så sæt jer lige sammen drenge :(y) :(y)
Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: træf 2011 hvordan/hvor mange træf...lad os tage en debat

Indlæg af Stub »

det lyder godt Ole så skal vi nok prøve om ikke vi kan lave et eller andet ,, her i området vi er da nogle stykker der bor i en radius af 30 km af hinanden og så det kan ikke passe at vi ikke kan lave en endags tur men nu er det jo lige at vi skal høre forumet hvornår på året det vil passe flest bedst ??
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"