er der stemning for et eftersommer træf ???

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af claus olieklud »

hejsa alle... hvis jeg planlagde et efterårstræf i slutningen af august måned i mit lokale område, ville i så komme alle sammen ??? det ville blive med masser af køreture og skattejagt... maden udefra og kaffen som vi plejer... jeg må vide om der er stemning for det, da det er et stort arbejde... jeg ville havde basen på den lokale havn i fiskehytten, såfremt det kan lade sig gøre... hvad siger i ??? hilsen olieklud...
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hvis ikke jeg er lovet ud til sølvbryllup eller lign er jeg klart frisk.

vil der være mulighed for indendørs opbevaring af knallerter ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af strynboen »

jeg tror jeg kommer..men kan self,,ikke sige det 100%..kan der stå campingvogne på havnen :?:vi kan ikke 28 aug..men det skal ikke ændre på din plænlægning...der er jo altid nogen som ikke kan komme....jan og &co holder nok også et lille sommer træf i odense..28 juli..alså en måned inden dit
Senest rettet af strynboen tors 1. jul 2010 21:10, rettet i alt 1 gang.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af claus olieklud »

hej... jeg vil undersøge mulighederne for camping... der er et kæmpe grillhus på mindst 200 kvm måske knallerterne kunne stå der... nu er det jo nok top vejr på det tidspunkt så ingen problemer... jeg prøver at arbejde med muligheden... i hører nærmere... hilsen claus olieklud...
laursen
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: man 21. dec 2009 21:58
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af laursen »

Hej.

Jeg er osse frisk, hvis jeg ikke har lovet mig selv væk til anden side.

Mvh Laursen
Nuværende legetøj/motoriske sager...


SEARAY 180 Bowrider. 4,3L V6 Mercury 200+HK
Yamaha FS1 1976 DX rød 2HK
SUZUKI DR 650R 1993 Hvid 48HK
VW Passat 3BG Variant '05 Sort 130HK
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... nu er det hele på plads... jeg har indhentet tilladelse fra kulturforvaltningen, havnemesteren og klubformanden... alt er i skønneste orden, og vi er meget velkommen... der er et grønt område klods op af klubhuset som vi kan slå telte op på... vi kan idet hele taget campere efter lyst, nogle vil sikkert sove i deres biler og strynboen tager bare campingvognen med... jeg har nogle både som jeg sætter til rådighed hvis man vil prøve at sove i båd... jeg får lavet nogle magnetkort til bad og toilet som er åbent 24 timer i døgnet - der er 8 baderum til rådighed... der vil være vagt på lejren hvis vi alle på en gang skulle være ude at køre... jeg skaffer alle drikkevare... jeg har bedt jørgen bager om at lave en mega luxus lagkage med et billede af en rigtig yamaha 4 gear - han kan nemlig kopiere et rigtigt billede over på marcipan... hvis jeg ryder lidt op i mit havneskur, er der filebænk og værktøj til rådighed... vi skal havde en masse aktiviteter - hurtigst op af stejl bakke - langsomst ned, måske kast med defekt krumtap, vi skal også køre en masse ture... jeg skal nok finde på noget sjovt... jeg havde forestillet mig det skulle være i midt eller slut august selvfølgelig fredag, lørdag, søndag... jeg behøver lidt hjælp fra webmarster til at oprette tilmeldingslisten... nu skal datoen bare slås endeligt fast, det er mig der bestemmer, men da der også er nogle aktiviteter på fyn, hører jeg da gerne forslag til hvilken weekend der vil være mest praktisk ??? dog understreger jeg at jeg bestemmer... jeg kan iøvrigt altid... jeg arbejder på at få tilmeldingslisten klar hurtigst mulig... jeg glæder mig til at se jer alle sammen... hilsen olieklud...
Brugeravatar
steensgaard
Stor knallert
Indlæg: 269
Tilmeldt: man 8. sep 2008 14:26
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af steensgaard »

det lyder sku fedt! :O
Yamaha FS1 4 gear 1977 90% Færdig

Jeg har lige færdiggjort grundforløbet som Mc/Knallert mekaniker, og søger nu lærer plads som Knallertmekaniker
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af Morten - Webmaster »

SÅDAN !

Men du skal nok få noget hjælp !! det er et stort arbejde alene !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af strynboen »

vi vil gøre alt for at komme til begge sommer træf..vi medbringer yamaha flaget...som benny lod hænge på strynø
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af olebole »

Super !! Jeg vil meget gerne komme , hvis jeg ikke skal noget andet :wink: Men hvor er din lokale havn ???
Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: er der stemning for et eftersommer træf ???

Indlæg af claus olieklud »

hej olebole... det er da køge havn !!! ligesom slaget ved køge bugt... tilmelding er snart klar... ses vi ??? hilsen olieklud...
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"