så lykkes det selom det var en hår omgang smile

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

så lykkes det selom det var en hår omgang smile

Indlæg af tøffe »

:lol: så kom min yamaha ud at trile for første gang i dag og det var barer riktig rart at prøve den efter så langtids bøvl dog er den ikke samlet færtig den mangler forbremsen er ikke færtig og så er der bøvl med lyset og horn og men lovlig krer den 4o km og trække godt går fint i tomgang og ikke minst lyder rigtig fint nu efter mange gange at skulle skille blokken ad men til sist lykkes det jubbie :D men rart at prøve at køre i gen efter så mange år man føler sig som knægt i gen :) så det er barer rart og mange tak for hjælpen til de forskelige her inde når man har spurtom hjælp rart med så mange der er søde og vilige til at hjælpe mvh michael tøffe
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: så lykkes det selom det var en hår omgang smile

Indlæg af Kim B S »

Hej Michael.
Det var da skøndt. :wink: Jeg glæder mig til at vi kan komme på den første hyggetur. :D Vi kan måske allerede finde ud af noget på fredag. :wink: Min forbremse er jo kommet til at virke. :D Lars (Strynboen) gav sig til at makke med min bremser til træffet, og det lykkedes at få den til at virke, så det er rigtig lækkert. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: så lykkes det selom det var en hår omgang smile

Indlæg af tøffe »

Kim B S skrev:Hej Michael.
Det var da skøndt. :wink: Jeg glæder mig til at vi kan komme på den første hyggetur. :D Vi kan måske allerede finde ud af noget på fredag. :wink: Min forbremse er jo kommet til at virke. :D Lars (Strynboen) gav sig til at makke med min bremser til træffet, og det lykkedes at få den til at virke, så det er rigtig lækkert. :wink: :D
Hilsen Kim.
hejsa kim ja men nu må vi se om jeg kan få lys på ellers så kører jeg ikke og skal lige havde forsirking i orden man ved jo ikke det kan jo gå galt ikke :)
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: så lykkes det selom det var en hår omgang smile

Indlæg af Kim B S »

tøffe skrev:
Kim B S skrev:Hej Michael.
Det var da skøndt. :wink: Jeg glæder mig til at vi kan komme på den første hyggetur. :D Vi kan måske allerede finde ud af noget på fredag. :wink: Min forbremse er jo kommet til at virke. :D Lars (Strynboen) gav sig til at makke med min bremser til træffet, og det lykkedes at få den til at virke, så det er rigtig lækkert. :wink: :D
Hilsen Kim.
hejsa kim ja men nu må vi se om jeg kan få lys på ellers så kører jeg ikke og skal lige havde forsirking i orden man ved jo ikke det kan jo gå galt ikke :)
Hej Michael.
Det lyder ret forståeligt. :wink: Det er nok en god ide at få de ting i orden. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"