Stumpemarked hos Totte den 12.

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af juhl-drengen »

Hejsa!

Hvem af jer kommer til stumpemarked hos totte den her den 12.?

jeg beriger markedet med min tilstedeværelse hvor jeg følges derop med hans tingaard :-)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af Twinsport »

Ohøj!

Har det været meldt ud nogle steder?

/Steen
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af FS1originalen »

Mon ikke det er meldt ud på Fjæsen!
Os der ikke er så moderne og stadig går manuelt rundt i gaderne og råber hvordan afføringen har været, og hvad vi har fået til aften er nok ikke inviteret :hihi

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

FS1originalen skrev:Mon ikke det er meldt ud på Fjæsen!
Os der ikke er så moderne og stadig går manuelt rundt i gaderne og råber hvordan afføringen har været, og hvad vi har fået til aften er nok ikke inviteret :hihi

Erik

næe vås gamle uden fjæsbook,,, du"r nok ikke mere,,, fordi vi ikke opdatere vært sekund hvad vi laver og hvilken farve trusser lillemor lige har taget på :D ,,, men Erik mon ikke at vi umoderne mennesker uden fjæsbook ,,, har det noget sjovere i det lange løb ,,, vi kan jo da stadigvæk huske hvordan et rigtigt menneske ser ud,,, og vi mødes jo over en bajer for at udveksle det nyeste sladder engang imellem :bravo ,,, men os som startede lortet op er jo sikkert ikke fine nok mere :roll: ,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af juhl-drengen »

Yamaha FS1 50SS skrev:
FS1originalen skrev:Mon ikke det er meldt ud på Fjæsen!
Os der ikke er så moderne og stadig går manuelt rundt i gaderne og råber hvordan afføringen har været, og hvad vi har fået til aften er nok ikke inviteret :hihi

Erik

næe vås gamle uden fjæsbook,,, du"r nok ikke mere,,, fordi vi ikke opdatere vært sekund hvad vi laver og hvilken farve trusser lillemor lige har taget på :D ,,, men Erik mon ikke at vi umoderne mennesker uden fjæsbook ,,, har det noget sjovere i det lange løb ,,, vi kan jo da stadigvæk huske hvordan et rigtigt menneske ser ud,,, og vi mødes jo over en bajer for at udveksle det nyeste sladder engang imellem :bravo ,,, men os som startede lortet op er jo sikkert ikke fine nok mere :roll: ,,,,
I mine øjne vil jer på knallertforum altid være creme de la creme! :D
tingene herinde er meget mere sorteret, meget mere dybdegående, der er så meget viden og så mange ægte entusiaster det ENESTE facebook kan som knallertforum ikke kan er salgsektionen, derudover er knallertinfoen på fjæsen, overfladisk, uvidende, og masser af amatører der til tider melder ind med de dummeste løsningsforslag.. de spørger f.eks om de samme farvekoder i løbet af en uge hvor folk snotforvirrede ikke forstår deres levende råd.. savner knallertforums storhedsdage og håber virkelig det blomstrer op igen! :(y)

men mener nok der starter omkring kl 10 lørdag den 12. december og ved det er ved totte(brian Lauersen) i Brønderslev området, kan evt. godt skaffe den præcise adresse? :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af Twinsport »

Hej igen

I må undskylde, at jeg lige fik startet en Facebook-diskussion. Jeg troede egentlig bare, at jeg havde overset invitationen her i forum.

Når det er sagt, så må jeg da indrømme at jeg, lige som de andre "oldinge" her, heller ikke dyrker Facebook. Jeg synes ikke at jeg har tid til det.

Desværre havde jeg glemt en familiefødselsdag, så jeg bliver nødt til at springe over. Vi må ses en anden gang.

/Steen
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

jamen det skal du såmænd ikke undskylde Steen :D ,,, vi gamle må jo bare holde det kørende ,, til de andre vågner op igen :lol: ,,,,
men når de ikke deltager herinde så kan de jo heller ikke vide hvad vi andre holder af ting og sager :mrgreen: ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af juhl-drengen »

Yamaha FS1 50SS skrev:jamen det skal du såmænd ikke undskylde Steen :D ,,, vi gamle må jo bare holde det kørende ,, til de andre vågner op igen :lol: ,,,,
men når de ikke deltager herinde så kan de jo heller ikke vide hvad vi andre holder af ting og sager :mrgreen: ,,,
Og så vil dobbelt "agenterne" som jeg selv kigge, deltage og købe/sælge på begge sider af muren ;-)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af knallert »

jeg gider ikke face..er dog lidt på mc siderne for Honda..men det hele køre i ring..billederne og spørgsmålene kommer igen ca hvert 14 dag..så der er faktisk mere dødt end herinde..hvor vi i det mindste ikke gentager os selv,(,,så tit.).hvis jeg skal bruge en reservedel spørger jeg på forum...gider ikke face handel..hvor alderen nok er mentalt ca 12 år for de fleste sælgere...
er også træt af face ..hvor" venners venner" fylder mere end mine venner..og ligegyldighedet som Kesslers patter springer frem hvert andet minut..det er sgu lidt u hyggeligt..tænk hvis de explodere på åben skærm..og nogle små børn får skrækkelige drømme af det...
strynboen på test profil
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af juhl-drengen »

knallert skrev:jeg gider ikke face..er dog lidt på mc siderne for Honda..men det hele køre i ring..billederne og spørgsmålene kommer igen ca hvert 14 dag..så der er faktisk mere dødt end herinde..hvor vi i det mindste ikke gentager os selv,(,,så tit.).hvis jeg skal bruge en reservedel spørger jeg på forum...gider ikke face handel..hvor alderen nok er mentalt ca 12 år for de fleste sælgere...
er også træt af face ..hvor" venners venner" fylder mere end mine venner..og ligegyldighedet som Kesslers patter springer frem hvert andet minut..det er sgu lidt u hyggeligt..tænk hvis de explodere på åben skærm..og nogle små børn får skrækkelige drømme af det...

Der må jeg så give dig ret, hvor folk kan finde på at kræve penge tilbage fordi der er en mikroskopisk ridse i lakken på en brugt og slidt del de ikke lige så på billedet da de købte den til underpris.... eller blive sur fordi pakken ikke kommer efter 1-2 dage når de kun ville betale b-porto og så synes de at de skal hænge folk ud offentligt hvor hele bundtet så begynder at komme med trusler, hån, latterliggørelse osv over ofte minimale små ting der sagtens kunne have været ordnet mellem sælger og køber..

desuden vil jeg VÆDDE med at de driver 4g delene op i pris, da folk kan tillade sig at komme med fantasi priser fordi desperate gamle mænd med for mange penge og for lidt hjerne (ikke en hån mod den ældre generation generelt.) sidder og byder overpriser... f.eks er der en stump til 500 hvor der bydes 450, bliver den banket op med det samme af en anden der kommer og byder 550, efterfulgt af en der byder 600 osv. og det er i IKKE auktions salgs opslag.. generelt har tendensen også været at sætte sine stumper på auktions siderne fordi folk de overbyder tingene til priser de ihvertilfald ikke var for bare 1 år siden da det var mere normalt at lave handler på den gammeldags facon med du har et produkt til en lidt for dyr pris, jeg byder lidt under og hvis det ikke går mødes vi på midten....

Og så er der den med useriøse købere hvor folk begynder at plapre løs og spamme, tagge alle deres venner i salgs opslag.. og så er de "gammeldags" useriøse købere med folk der ytterligt skambyder og ikke vil handle når det kommer til stykket MEGET større på fjæsen...

Sælger gerne ting på fjæsen men at købe har jeg opgivet..(selv min gamle mor sidder og beklager sig over hvordan hønsene i hendes facebook køb/salg grupper opfører sig, uden at nynne et kvæk om de "oldschool" platforme.) de gode handler gøres kun på de gammeldags forummer og salgs sider som dba, guloggratis osv....
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af knallert »

der er i sidste ende..vigtigst med tillid når man handler..og den har man jo ,når man kender folk..fra træf ture..og over årlang snak på forum..
men er skuffet over at vi på forum. er kasseret af fs1 eliten..og ikke engang bydes med til de ting der arrengeres rundt i landet..det er da bare at skrive en besked herinde..men ok vi er affald..men derfor kan vi jo godt fortsætte...jeg stopper aldrig...og når der ikke er penge i os..har vi jo ro og fred på forum...måske entelig en fordel
strynboen på test profil
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

jamen jamen jamen dog :D ,,, det kan da ikke passe at de mennesker som selv sad og beklagede sig over tonen og måden at tingende blev solgt og handlet på her på forum,,, og mente at alt og alle var usaglige osv. nu selv er kaglespassere på fjæsen også,,, eller kan det :roll: ,,, dælme utroligt at en skrald side som fjæssen kan ændre nogle folks mentalitet ,,, bare ved at de klikker ind og ud af siden ,,, på fjæssen er de fanden og hans oldemor selv og de kan svine andre til uforstyrret,, men på andre sider er de dydens vogtere :roll: ,,, men dem om det ,,, kan godt høre på fruen at nogen ikke helt har forstået Emma Gads takt og tone på fjæssen :lol: ,,, der vil selvfølgeligt altid kunne ryge en lille "finke" engang imellem hvor der er mennesker :wink: ,,, og det skal der også være plads til ,, når tonen ellers er sober og problemet løses ud nogen tilskadekomne,,, præcis derfor kan sidst nævnte føre forum her vidre :(y) ,,, jeg har ikke behov for at være på fjæssen da jeg ikke ser det nødvendigt at fortælle hvormange gange jeg slår en skid og hvormange gange at jeg "ordner" fruen eller piller næse hverdag ,,, sådan bare for at sætte det lidt på "spidsen" :mrgreen: ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af FS1originalen »

knallert skrev:men er skuffet over at vi på forum. er kasseret af fs1 eliten..og ikke engang bydes med til de ting der arrengeres l
Lars, VI ER ELITEN: Dig, MC, 12V, Nabo, Johnny, Lars, Julle mfl. og så alle dem der kigger med for at få nyttig viden og gode råd...

Og ja, det er ØV at der ikke er 25 nye indlæg dagligt - den tid savner jeg meget, men knallertforum er stadig første besøg når jeg tænder PC'en op. Tit blot for at læse, men også for at kommentere hvor det er relevant (eller passer til min dårlige humor).

Så KLØ PÅ DRENGE - vi holder stadig øje :hihi

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af Kai »

Det er længe siden jeg meldte mig ud af de Yamaha grupper på facebook jeg var med i, det var de samme spørgsmål igen og igen i den evige remse af indlæg hver eneste dag..og fantasi priser jeg slet ikke kan forholde mig til, og heller ikke vil blandes ind i. Jeg har givet mange småstumper væk hvis en stod og manglede noget jeg havde i bunken af mærkelige ting og sager, det har aldrig været mig..det der med at skulle ha den sidste 50øre ind hver eneste gang.

Nå men til spørgsmålet, jeg kommer desværre ikke til Tottes julemarked, helbreddet er ikke til det.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Stumpemarked hos Totte den 12.

Indlæg af juhl-drengen »

FS1originalen skrev:
knallert skrev:men er skuffet over at vi på forum. er kasseret af fs1 eliten..og ikke engang bydes med til de ting der arrengeres l
Lars, VI ER ELITEN: Dig, MC, 12V, Nabo, Johnny, Lars, Julle mfl. og så alle dem der kigger med for at få nyttig viden og gode råd...

Og ja, det er ØV at der ikke er 25 nye indlæg dagligt - den tid savner jeg meget, men knallertforum er stadig første besøg når jeg tænder PC'en op. Tit blot for at læse, men også for at kommentere hvor det er relevant (eller passer til min dårlige humor).

Så KLØ PÅ DRENGE - vi holder stadig øje :hihi

Erik


Dejligt at vide man er blandt eliten ;) , tror på knallertforum nok skal blomstre op igen hvis vi bare holder liv i det og fortæller alle vi kan om vi eksistere! jeg gør mit bedste for at gøre opmærksom på siden og at fortælle om alt ekspertisen og den viden der er gemt her! :-) folk skal nok blive træt af det upersonlige og overfladiske ved entusiast sider på facebook :-)

Anyway, det er nok på tide jeg fortæller lidt om stumpemarkedet :-)

der var pølser, kaffe kage øl osv. og stemningen var generelt god, dog med nogle sælgere der troede deres varer var guld værd (et eksempel en herre der ville 60 kr for sin uoriginale tændingslås hvor stikket var klippet, nøglerne manglede og nøglehullet havde set bedre dage)

Men fik da gjort et par billige handler efter de første par øl gik nostalgien sku i mig og jeg kunne ikke dy mig, som f.eks det blå sæde der mindede mig om min første og savnede Suzuki, motorkåben/kvartkåben jeg kunne huske at have set på en 10 år gammel fs1 på scootergalleri for 4 år siden og som jeg fik tilbudt for et års tid siden til en noget dyrere pris end jeg fik det til nu.. så fik jeg også købt uoriginal bagagebærer jeg har planer om at der skal ændres til RD'en, bremseskiven der viste sig at være for bette, og så fik jeg plakaten af totte og uret af en anden entusiast jeg gav en hjælpende hånd :-)

Billede
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"