Hvem af jer kommer til stumpemarked hos totte den her den 12.?
jeg beriger markedet med min tilstedeværelse hvor jeg følges derop med hans tingaard

FS1originalen skrev:Mon ikke det er meldt ud på Fjæsen!
Os der ikke er så moderne og stadig går manuelt rundt i gaderne og råber hvordan afføringen har været, og hvad vi har fået til aften er nok ikke inviteret![]()
Erik
I mine øjne vil jer på knallertforum altid være creme de la creme!Yamaha FS1 50SS skrev:FS1originalen skrev:Mon ikke det er meldt ud på Fjæsen!
Os der ikke er så moderne og stadig går manuelt rundt i gaderne og råber hvordan afføringen har været, og hvad vi har fået til aften er nok ikke inviteret![]()
Erik
næe vås gamle uden fjæsbook,,, du"r nok ikke mere,,, fordi vi ikke opdatere vært sekund hvad vi laver og hvilken farve trusser lillemor lige har taget på,,, men Erik mon ikke at vi umoderne mennesker uden fjæsbook ,,, har det noget sjovere i det lange løb ,,, vi kan jo da stadigvæk huske hvordan et rigtigt menneske ser ud,,, og vi mødes jo over en bajer for at udveksle det nyeste sladder engang imellem
,,, men os som startede lortet op er jo sikkert ikke fine nok mere
,,,,
Og så vil dobbelt "agenterne" som jeg selv kigge, deltage og købe/sælge på begge sider af murenYamaha FS1 50SS skrev:jamen det skal du såmænd ikke undskylde Steen,,, vi gamle må jo bare holde det kørende ,, til de andre vågner op igen
,,,,
men når de ikke deltager herinde så kan de jo heller ikke vide hvad vi andre holder af ting og sager,,,
knallert skrev:jeg gider ikke face..er dog lidt på mc siderne for Honda..men det hele køre i ring..billederne og spørgsmålene kommer igen ca hvert 14 dag..så der er faktisk mere dødt end herinde..hvor vi i det mindste ikke gentager os selv,(,,så tit.).hvis jeg skal bruge en reservedel spørger jeg på forum...gider ikke face handel..hvor alderen nok er mentalt ca 12 år for de fleste sælgere...
er også træt af face ..hvor" venners venner" fylder mere end mine venner..og ligegyldighedet som Kesslers patter springer frem hvert andet minut..det er sgu lidt u hyggeligt..tænk hvis de explodere på åben skærm..og nogle små børn får skrækkelige drømme af det...
Lars, VI ER ELITEN: Dig, MC, 12V, Nabo, Johnny, Lars, Julle mfl. og så alle dem der kigger med for at få nyttig viden og gode råd...knallert skrev:men er skuffet over at vi på forum. er kasseret af fs1 eliten..og ikke engang bydes med til de ting der arrengeres l
FS1originalen skrev:Lars, VI ER ELITEN: Dig, MC, 12V, Nabo, Johnny, Lars, Julle mfl. og så alle dem der kigger med for at få nyttig viden og gode råd...knallert skrev:men er skuffet over at vi på forum. er kasseret af fs1 eliten..og ikke engang bydes med til de ting der arrengeres l
Og ja, det er ØV at der ikke er 25 nye indlæg dagligt - den tid savner jeg meget, men knallertforum er stadig første besøg når jeg tænder PC'en op. Tit blot for at læse, men også for at kommentere hvor det er relevant (eller passer til min dårlige humor).
Så KLØ PÅ DRENGE - vi holder stadig øje![]()
Erik