træf suzukidm50.dk/k50.dk/knallertforum

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

træf suzukidm50.dk/k50.dk/knallertforum

Indlæg af juhl-drengen »

hey vi har længe inde på suzukidm50.dk ønsket os at komme ud på et træf på sjælland og jylland så jeg har været igang med at se hvor meget backup jeg har kunnet få om træffet og har tænkt det ville gøre det hele meget nemmere med et stort forum som knallertforum så jeg har indtil videre tænkt at hvis jeg kunne få nogen med på det og få skaffet noget land at gøre det på så ville vi indele pladsen enten i forummet eller i knallertmærker og så senere muligvis tage ud på en stor køretur for hele træffet og måske en kåring med træffet hurtigste knallert hvis en form for mark eller anden form for bane var til rådighed og muligvis mulighed for at kåre træffest flotteste original og træffets fedeste special dette er dog kun tanker indtil videre..

hvad jeg mest af alt leder efter er folk der kunne byde ind med noget. som f.eks noget jord det kunne holdes på, og nogle der kunne hjælpe med at arrangere det og frivillige til hjælp på selve dagen og ja så alt muligt andet
hvis nogen af jer har noget at byde ind med bedes i skrive hvad i kan byde ind med i en PB til mig samt jeres landsdel
hvis i bare kunne tænke jer at komme til træf skal i bare skrive jeres landsdel og fornavn nedenunder.

planen er at det skal være i sommerferien da det er der folk har tiden til det der er endnu ikke fastsat en pris da jeg mangler respons og andet for at vi kan begynde at danne os et overblik

MVH kevin nielsen
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: træf suzukidm50.dk/k50.dk/knallertforum

Indlæg af strynboen »

vi holder sommertræf i ebletoft/ grenå..næsen på jylland..i sommerferien..så lad være med at arr noget...men mød op til det som er planlagt for måneder siden..
ps det er et halv stort arbejde..og tilslutningen er et problem...sidste år blev køge træffet ikke til noget...selv om claus gjorde et stort forarbejde...tror også at mærke træf er fortid..vi køre på det vi kan lide..og har klar..u anset mærke..så du får svært ved at finde tilslutning til et suz træf..men held med det
Senest rettet af strynboen tors 24. maj 2012 20:56, rettet i alt 1 gang.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: træf suzukidm50.dk/k50.dk/knallertforum

Indlæg af juhl-drengen »

det var sådan set ikke et rent suzuki træf men et træf få alle de gamle knallerter man kunne have lyst til men kunne du evt. finde et link til mig om det der træf i jylland ?
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: træf suzukidm50.dk/k50.dk/knallertforum

Indlæg af strynboen »

viewtopic.php?f=3&t=11545" onclick="window.open(this.href);return false;
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"