strynø træf forår o9

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af subwoof »

kan se at jeg nok hører til i den unge del er yamaha folket men bille gerne ha været med :P
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
steensgaard
Stor knallert
Indlæg: 269
Tilmeldt: man 8. sep 2008 14:26
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af steensgaard »

også mig.. men deet ser da ud til vi er en 3-4 stykker 15-17 årige? hehe hlæder mig sku også til jeg får kortet så vil jeg også med..!
Yamaha FS1 4 gear 1977 90% Færdig

Jeg har lige færdiggjort grundforløbet som Mc/Knallert mekaniker, og søger nu lærer plads som Knallertmekaniker
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af subwoof »

tager sq traktoren til næste år, fyldt med øl og yamaha'er :D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af strynboen »

jeg har nogle træf skilte til overs,,så hvis nogen har mistet,kan jeg sende et med posten,,der er også ole,boles mesterværk,,hvis nogen gik glip af et ekslempar,,
men mon ikke morten,får det hele med på den opsamlings film/billed serie ,han er ved at sætte sammen
jeg har taget eriks billede fra traktoren som baggrund på pc,eren,,det er sgu for vildt...
jeg har lidt hittegods,,en nokia lader og en biltema stramme rem,,og prom"fritten" glemte sin petroliums lampe,,,det gjorde poul erik også,,i må lige skrive en pm

ellers kan jeg lige sige at økonomien gik op,med indtægter og udgifter på 11,500
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af nielsfup »

Hej
Super film. I har rigtig hygget jer kan jeg se.
Det er fantastisk at se så mange fine maskiner på en gang.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af strynboen »

øl regnskabet er afregnet,,jeg købte restlageret,,så der er øl til næste træf,,håber det kan holde sig,,ellers må jeg jo drikke det hele selv,,he he..håber da at vi skal holde majtræstræf til næste år igen,,vi blev vist ikke færdige med at snakke nørde
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af strynboen »

vi nød den tid du var der,og du fik da kørt en 20-30 km om lørdagen,, :D 8) men vi ses til næste år,,tror jeg nok :?:
hov jeg fik ikke købt de eger af dig,,der var nogle dåser som jeg skulle se bunden efter for bundfald,,der var ikke noget,,men jeg fik aligevel hovedpine næste morgen
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af olebole »

Hej ALLE :D og 1000 Tak til Lars og Heidi . :wink: Det var et rigtigt dejligt træf i havde stablet på benene.
Strynø er barer en lille dejlig PERLE i det sydfynske :D Det var også dejligt at se jer alle sammen i natura :wink:
Lars :!: når du får rammet tejningen ind og hængt op på dit lille kontor kan du jo altid side og drømme lidt tilbage :wink:
TAK til jer alle... Mvh. Ole

PS. Der må da værer flere der har billeder :roll:
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af strynboen »

hej ole,,ja jeg drømmer stadig,,,,ak ja det var en kæmpe oplevelse,,og når man ser filmen er det som om at være der igen..det er lidt som når man kommer ud fra biografen og er lidt ør i hoved,,efter en super film...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2145
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af Poul-Erik A. »

strynboen skrev: jeg har lidt hittegods,,en nokia lader og en biltema stramme rem,,og prom"fritten" glemte sin petroliums lampe,,,det gjorde poul erik også,,i må lige skrive en pm
Hej Lars & Heidi og mange tak for sidst, det var bare et vellykket arrangement. Dejligt at få sat ansigt på så mange. Men jeg havde IKKE en petroliumslampe med - såe...
Senest rettet af Poul-Erik A. tirs 26. maj 2009 21:03, rettet i alt 1 gang.
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af strynboen »

hnmmm :?: :?: hvem mangler så den :?: :?: :|
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af FS1originalen »

Poul-Erik A. skrev:
strynboen skrev: jeg har lidt hittegods,,en nokia lader og en biltema stramme rem,,og prom"fritten" glemte sin petroliums lampe,,,det gjorde poul erik også,,i må lige skrive en pm
Hej Lars & Heidi og mange tak for sidst, det var bare et vellykket arrangement. Dejligt at få sat ansigt på så mange. Men jeg havde IKKE en petroliumslampe med - såe...
Det havde jeg... Den med den fastgroede væge :!:

Den bor sikkert MEGET bedre på landet end på mit loft :P :P :P

Og hvis Nokia laderen blev fundet i kabeltromlen ved stereoanlægget så er det din egen :!: Den var Heidi nemlig inde og finde så vi andre kunne få ladet op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Og mht. filmen så er det altså synd den først var færdigredigeret 4 timer efter de gyldne palmer blev uddelt :lol: :lol: :lol:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af claus olieklud »

hej strynbo familien. tak for et kanon træf ! jeg syntes det er en god ide med en gentagelse til næste år. strynø er jo centralt placeret for alle - en dejlig lille ø... hvis jeg en dag kommer til mange penge, køber jeg et lille hus eller en grund derovre. så vil jeg bare daske lidt rundt med en masse mekanik og gamle traktorer ligesom ham bonderøven i fjerneren. jeg fik ikke petroliumslampen med hjem, men kan du ikke bare skrotte den ? den er aligevel utæt ! hvis du kan bruge glasset er det dit !!! mht. det vi snakkede om ang. vikling af strømspole isoleret fra stel, kunne jeg godt tænke mig om du ville være behjælplig. jeg har nemlig nogle planer om montering af nos-anlæg, men det kræver 12 volt til magnetventil og benzinpumpe. hilsen claus olieklud & fritten.......
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af strynboen »

hej claus,,nå det var din og eriks lamper,,de kan bruges til næste år..jeg skal have aftalt med fup,,med den spole da han har konstrueret et elektronisk laderelæ,,som skal bruges i tilslutning med spolen..man kan nok selv vælge spændingen..
godt du og fritten kom hele hjem,,jeg har et godt billede med dig på jeg sender det på en pm,,en af dagene,,det er der i står i ubåden
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af strynboen »

jeg har tænkt på at der godt kunne komme flere "koner"og børn med til træffene
måske især et kommende majtræs træf,ville være velegnet til familie træf
problemet er nok omkring overnatning,,da resten af aktiviterne nemt kan opleves af alle,,men en mulighed for at kunne trække sig lidt tilbage,,når drengene skal lege evt ved at leje ferie lejligheder eller campingvogne var en løsning,,
men det er først og fremmest en drenge røvs træf,,så om det ødelægger oplevelsen det er jo netop det med at være uden familien,,og slappe af,på sin egen måde som er fedt,kan vi jo tage en debat om, ,,vores børn var da helt vilde med træffet
især jens christian var glad for den tur frandsen gav,,nå ja niels peter gav da også opvisning på atv,,og tøsen kastede da glædeligt med styr...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
steensgaard
Stor knallert
Indlæg: 269
Tilmeldt: man 8. sep 2008 14:26
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af steensgaard »

hold da op hvor lyder strynø til at være et fedt sted med rare mennesker. jeg glæder mig sku til jeg får kortet her i sommerferien.. så skal jeg sku med næste gang... har nemlig fået lov! hehe

lige en anden ting.. hehe har i lagt mærke til der er mange herinde der hedder lars? tror næsten vi er flere Lars'er end der er Morten'er..? hehe


MVH. Lars steensgaard
Yamaha FS1 4 gear 1977 90% Færdig

Jeg har lige færdiggjort grundforløbet som Mc/Knallert mekaniker, og søger nu lærer plads som Knallertmekaniker
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af strynboen »

he he jeg syntes at alle hedder jesper..men det er svært med alle de navne,,hvad nu du hed dig som fik min yamaha til at virke :?: :?: ved at skifte et nyt ngk ud med et bosch platin tændrør,,det var super,,jeg havde kæmpet 3 dage med den
og et nyt tændrør kunne da ikke være i stykker,,,men det var det
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Hanfi
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 10. aug 2008 16:52
Kontakt:

Re: strynø træf forår o9

Indlæg af Hanfi »

Hej alle!

Ja det var en fed drengerøvstur, jeg har så sent som i går talt med en knægt på 16 år
som jeg så komme kørende på en DX'er i nærheden af Køge.
Han kom kørende i modsat retning, så Hanfi måtte lige vende om og se Yamsen ved
nærmere syn.
Den er malet i en flot orange farve og ellers holdt i pæn stand.
Han havde godt nok hørt noget om Strynøtræffet, men var først lige blevet færdig med
Yamsen for en uge siden.
Han vil meget gerne med næste gang.

Endnu engang tak til alle.

Mvh.
Hanfi
steensgaard skrev:hold da op hvor lyder strynø til at være et fedt sted med rare mennesker. jeg glæder mig sku til jeg får kortet her i sommerferien.. så skal jeg sku med næste gang... har nemlig fået lov! hehe

lige en anden ting.. hehe har i lagt mærke til der er mange herinde der hedder lars? tror næsten vi er flere Lars'er end der er Morten'er..? hehe


MVH. Lars steensgaard
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"