Karoline's Middelfart, søndag 29/4-2012 *link/fotos*

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Karoline's Middelfart, søndag 29/4-2012 *link/fotos*

Indlæg af kreidlerhansen »

Jep! Hver den sidste søndag i måneden er der MC-træf ved dette lille smørhul nær den gamle Lillebæltsbro! MC-folket plejer at tage godt imod de klassiske knallerter, så om tophastigheden er 30 eller 130 er ligegyldigt!

Is, øl, kaffe, kage, smørrebrød, pommes frites og hotdogs til de, som forståeligt nok, ikke kan undvære!


Hvornår vi dukker op, ved jeg ikke... men jeg vil garantere for, det bliver efter kl10.00!!! ;)
Senest rettet af kreidlerhansen søn 29. apr 2012 19:34, rettet i alt 1 gang.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Karoline's Middelfart, søndag 29/4-2012

Indlæg af kreidlerhansen »

Så blev vi endelig enige om at lande omtrent kl13.30

For vores vedkommende betyder det afgang fra Odense S/Hjallese nær motorvejen/afkørsel 51 kl12.45, og vi kører ad landevejen med hanen i bund! Kan man finde Middelfartvej fra østsiden af Lillebælt, kan man også finde samlingspunktet i Middelfart - det er ligeud, hele vejen med selvfølgelig respekt for rundkørsler, lyskryds og den slags chikanerende indretning af de danske veje! :)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Karoline's Middelfart, søndag 29/4-2012

Indlæg af kreidlerhansen »

Så er der fotos! Vejret var ikke helt som håbet/ønsket/lovet (DAMN YOU, DMI!), da det rent ud sagt var forbandet koldt at køre! Vi kom sikkert både ud og hjem, men Seniors Kreidler begyndte at opføre sig mystisk - frigearet forsvandt, gearskiftet blev stramt og 'et eller andet' lod til at bremse maskinen, som begyndte at 'pippe' i takt med omdrejningerne på baghjulet... Efter stilstanden på pladsen, var hjemturen dog uproblematisk, omend motoren ikke rigtig havde lyst til at trække igennem.
Min egen trak derimod 80km/t i 4. gear i modvind (85km/t på speedometeret) og når jeg smed mig ned over tanken, rundede den et par gange 95km/t, hvilket overraskede mig på allerbedste vis; Jeg har vist fundet den HELT rigtige gearing! :mrgreen:

Skidt pyt! Det gik jo alt sammen, og som lovet er her en flok fotos. Fremmødet var fint men dette er småting ift. når vejret er bedre. Desværre var der meget få klassiske maskiner - de kan åbenbart ikke tåle at køre i gråvejr! :hihi


http://s173.photobucket.com/albums/w55/ ... 29_4_2012/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er et link til min photobucket, hvor samtlige fotos ligger... og lidt af hvert fra andre sammenhænge. I skal være velkomne til at browse gennem hele skidtet! :)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"