må slettes

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af nielsfup »

æaa
skal vi ikke lade den stoppe her..................
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af strynboen »

:hihi vi praktisere jo bare syg humor...som overskriften jo siger..ikke mere fra mig....i denne tråd
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg kan hermed meddele at jeg de seneste dage har lavet en del research og idag har udelukket en bruger fra forum som mistænkes for misbrug af forum og falske profiler. Jeg har et omfattende bevismateriale som er logget og samlet gennem lidt tid.

I den forbindelse vil bl.a. tapatalk have været forstyrret hvilket jeg naturligvis skal beklage.

Jeg har sendt en del af bevismaterialet til brugeren og udbedt mig hans kommentar, nogen af jer ville nok blive overrasket hvis i fik den information jeg nu ligger inde med :evil:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg arbejder stadig på at kigge efter spor på andre som måtte luske og være uærlige omkring deres identitet på forum.

Ja Jesper, det er meget sørgeligt / beklageligt at vi skal bruge kræfter på den slags her, jeg havde aldrig troet at det ville være en del af mine opgaver på dette forum som kører på frivilig basis. Jeg vil bede alle om at være meget opmærksomme på ting som virker lidt forkert mht profiler og så give mig besked så jeg kan undersøge det nærmere, det vil naturligvis værre 112 % anonymt det har i mit ord på.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af Kai »

Er der nogen logs indbygget i fora softwaren som kan vise/logge IP adresser ?
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af Morten - Webmaster »

Kai skrev:Er der nogen logs indbygget i fora softwaren som kan vise/logge IP adresser ?
Ja, men der findes mange andre muligheder, man er ikke særlig anonym når man færdes på internettet :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af Kai »

Morten - Webmaster skrev:
Kai skrev:Er der nogen logs indbygget i fora softwaren som kan vise/logge IP adresser ?
Ja, men der findes mange andre muligheder, man er ikke særlig anonym når man færdes på internettet :wink:
Det har du nok temmelig meget mere styr på end jeg :) kom bare i tanker om det fra et andet knallertfora hvor der
var et par stykker der lavede ballade igen og igen, indtil "de" blev afsløret i at have samme IP, og det viste sig at være en og samme person.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af trs »

Morten.

Jeg mener der er en funktion som hedder Double Account Preventer.

Måske den skal enables. Det gør det lidt sværre at fake.

/TRS
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af Morten - Webmaster »

trs skrev:Morten.

Jeg mener der er en funktion som hedder Double Account Preventer.

Måske den skal enables. Det gør det lidt sværre at fake.

/TRS
Hej, jeg vil læse op på det, men det er en modifikation som evt. skal instaleres. Jeg mener dog ikke det er særlig effektivt da det er forholdsvis nemt at omgå.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af kreidlerhansen »

Morten - Webmaster skrev:
trs skrev:Morten.

Jeg mener der er en funktion som hedder Double Account Preventer.

Måske den skal enables. Det gør det lidt sværre at fake.

/TRS
Hej, jeg vil læse op på det, men det er en modifikation som evt. skal instaleres. Jeg mener dog ikke det er særlig effektivt da det er forholdsvis nemt at omgå.
Relativt let, ja, men det kræver også en smule mere ihærdighed fra disse individer. Med 'ihærdighed' menes selvfølgelig arbejde, og jeg vil være så fræk at påstå, at mere end halvdelen af verdens ballademagere helst undgår arbejde. Læg dertil, at primitive ballademagere (fake-profiler og latterligt dril som DBA-affæren) generelt set er uintelligente - gerne som følge af deres dovenskab - og derfor aldrig vil omgå den nævnte funktion.

Det vil begrænse de fleste og (beklageligvis) anspore nogle få andre. Den begavede del af ballademagerne beskæftiger sig til gengæld sjældent med så lavstammet dril som fake-profiler, hvis vi ser bort fra enkelte forkælede møgunger under 18.


Jeg er for en gangs skyld grov! :shutup
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
jeppex
Stor knallert
Indlæg: 263
Tilmeldt: lør 24. sep 2011 01:05
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af jeppex »

Når man nu sidder her på ydersiden af det Københavnske og læser om dobbelt profiler, hemmeligheder, sammensværgelser, falske annoncer og rævekager som i en anden god bog af Leif Davidsen, så kan man sgu kun undres over hvad disse mennesker skulle få ud af at skrive indæg under andre profil navne og/eller lokke folk ud på lange køreture for at købe ting på falske adr, ... Alt der hemmeligheds kræmmeri der skrives om, med hints til at nogen ved noget og andre ved andet og især hvad dem det drejer sig om ved... men vi andre (eller er det kun mig?!?) er fuldstændig stående i mørket! Det skulle dog være en løgn hvis ikke det pirre min nysgerrighed en hel del faktisk, for det bliver mere og mere spændende selvom jeg fatter mindre og mindre af hvad der sker.

Måske var det ved at være tid til at forklare hvad det egentlig handler om...?
//Jeppex

Yamaha FS1 K1, 1978 - Under renovering
VeloSolex, 1972 - Kører, men vil gerne have en ny karb. til den
Vespa Sprint 150, 1967 - Kører
Havetrauter Murray, ca 1995 - Kører
Suzuki GSF 1200N Bandit, 2006 - Suser!

Love the smell of a 2stroke engine :)
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af Jensmc »

Tak Jeppex!
Jeg var sikker på, at jeg var den eneste, men så er vi da to.
Jeg fatter heller ikke en papfis.

PS Vidste ikke, at ydre Kbh. var avanceret til at være Udkantsdanmark (Hader det or :(n) d).
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: syg form for humor

Indlæg af Tottenham »

Mon ikk " Jungletrommerne " klarer problemet :(y)
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"