søger lidt hjælp igen ;)

Her er forslag til renovering / rep af forskellige komponenter på Yamaha FS1. Også gode råd ved køb m.m.
Besvar
S.Overgård
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: tors 4. feb 2016 15:33
Kontakt:

søger lidt hjælp igen ;)

Indlæg af S.Overgård »

Jeg er faktisk færdig med min dejlige yamaha (næsten) :)

men jeg har et spørgsmål eller to? håber der er en/nogle der har lidt tid.

min forlygte og baglygte vil ikke lyse samme tid? kan det skyldes at der er to 12v pære i? når den ene er sat til gløder den når jeg træder i kickstarter men ikke hvis begge er sat til?

jeg har haft den i gang, det er en 7,5 hk tunsæt der blev sat på den for ca 10 år siden og pga af penge beholder jeg den sådan da den ikke rigitg vil blive kørt på.
det er næsten helt nyt og var faktisk lige kørt til da den blev stilt i hi for 10 år siden. og har haft den total adskildt og det så rigtig godt ud :)
meeeen...

det er som om at den ikke vil tage gas? eller... når den for gas bliver den "kvalt" syns jeg har prøvet med luftskruen og det hjælper lidt og syns ikke rigtig at jeg kan få den til at gå ordenlig.
når jeg kigger på tændrør efter er den lidt sort og tør? den er ikke blå pga for meget benz men sort og tør? jeg har selv tænkt at det ku være jeg sku få en større dysse i? vil det ikke kunne hjælpe tror i? eller hvad mener i at det ku være?

tak for nu, der kommer måske flere spørgsmål? OOOGGG hvis det her er det forkerte sted at spørge må i meget gerne sige til :)

tak på forhånd
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: søger lidt hjælp igen ;)

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Prøv at sætte nogen andre pære i,,, den køre med 6 volt pære på 15~25 watt foran af hængigt hvor meget at den lader men prøv med en 15 watt først,,,, og 5 / 21 watt bag ( går ud fra at det er en FS1 der skrives om,,, ),,,, og brændstoffet der skal du nok forsøge med forskellige dysse størrelser,,, men hvis den kørte fint med samme tun da den blev sat ind ,,, så er der noget som indten er stoppet eller der er noget som er utæt så den kan få falsk luft ind ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Besvar

Tilbage til "Guide til renovering af Yamaha skrevet af brugerne selv, køb m.m."