min yamaha vil ikke starte.

Her er forslag til renovering / rep af forskellige komponenter på Yamaha FS1. Også gode råd ved køb m.m.
Besvar
jantzen
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre 21. jun 2013 16:21
Kontakt:

min yamaha vil ikke starte.

Indlæg af jantzen »

Har en Yamaha 4g den vil bare ikke starte. jeg har prøvet alt snart, den vil kun starte op når den får benzin direkte i cyl når jeg så igen sætter min karb på bliver mit tændrør kun vådt starte ikke. der er nyt tændrør, Membran komplet, karb er renset. KAN det være noget med Tændingssystemet.?????pt. der er heller ikke nogle unbraco skruer i nu...HJÆLP :whew

mvh.
michael jantzen
Brugeravatar
SigSauer
Gummi rocker
Indlæg: 672
Tilmeldt: fre 28. dec 2012 02:03
Kontakt:

Re: min yamaha vil ikke starte.

Indlæg af SigSauer »

jantzen skrev:pt. der er heller ikke nogle unbraco skruer i nu...
Ikke nogle skruer i hvad...?
/Claus

FS1 72, nummermatch, MC
FS1-DX 76, årgangsmatch
FS1-DX 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS1-K1 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS80SE 81, nummermatch, MC
Yamaha XVS 650 DragStar, 01
Yamaha XVS 650 DragStar, 04
-----------------------------------------------------------------------
Ting til salg:
http://www.guloggratis.dk/search?q=claus794
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-4142342/
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: min yamaha vil ikke starte.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

hvis den kan starte med en lille sjat benzin direkte ned i cylinder toppen så tror jeg at du skal kigge på din karburator igen,,,, stoppede huller i stigerøret til dysen evt stoppet tomgangs dyse og hvad med luftskruen er der hul igennem der og er den i det mindste grund indstillet,,, samt kan den evt trække falskluft imellem indsugnings plade og blokken ( måske en skæv indsugningsplade ) samt den pak ring der sidder i karburatoren som pakning imellem studsen og karburatoren er den slidt eller defekt,,, så den kan trække falskluft den vej,,,, og ja tændingen kan måske godt drille lidt men hvis den er justeret til ca0,30 før top så kan dit nye tændrør måske være årsagen prøv at sætte et i som du ved virker,,, nogen tændrør er overfølsom for trykket ved kompresionen,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Besvar

Tilbage til "Guide til renovering af Yamaha skrevet af brugerne selv, køb m.m."