Yamaha skrift farve på 73 sæde i Candy Gold

Her kan du finde oplysninger om hvilke farver og modeller der kom i DK, hvilket udstyr og så videre.... del også gerne ud af din viden..
Besvar
Thoms

Yamaha skrift farve på 73 sæde i Candy Gold

Indlæg af Thoms »

Jeg har ledt, men ikke fundet dokumentation for om skriften bag på sædet er blå eller rød - ja måske noget helt andet...Nogen der ved det?
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Yamaha skrift farve på 73 sæde i Candy Gold

Indlæg af Per »

Thoms skrev:Jeg har ledt, men ikke fundet dokumentation for om skriften bag på sædet er blå eller rød - ja måske noget helt andet...Nogen der ved det?
Den jeg fik i marts 1974, var en sprit ny candy gold fra 1973. Den havde ikke noget YAMAHA-mærke bag på sædets metal ende :roll:
Mvh Per.
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Yamaha skrift farve på 73 sæde i Candy Gold

Indlæg af M.Ruseng »

Har du fået en 73 ??
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Thoms

Re: Yamaha skrift farve på 73 sæde i Candy Gold

Indlæg af Thoms »

Per skrev:
Thoms skrev:Jeg har ledt, men ikke fundet dokumentation for om skriften bag på sædet er blå eller rød - ja måske noget helt andet...Nogen der ved det?
Den jeg fik i marts 1974, var en sprit ny candy gold fra 1973. Den havde ikke noget YAMAHA-mærke bag på sædets metal ende :roll:
Takker :(y)
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Yamaha skrift farve på 73 sæde i Candy Gold

Indlæg af Guess who »

Så vidt jeg har kunne udrede er der kun rød og blå skrift, på hvid baggrund.

Det stammer tilbage fra 69modellerne som blev lavet i rød/hvid og blå/hvid ( Se webmaster's 5g projekt )

Ikke i orange som jeg fejlagtigt har leveret, på bagrund af en gl. brochure.

Men vi har dokumentation for at den grønne 73model ER leveret fra fabrikken af med et blåt yamahamærke på anderøvssædet. Samt den marineblue årgang 72, ligeledes med blå skrift på sædet.Dette pga. gl. sæder som IKKE har været igennem forstyrrelser og ukyndige hænder.

Derudover er der ingen som har dokumenteret at der har siddet mærker på den lilla eller candy model 73. Af selvsamme årsag sidder der ikke noget mærke på min 73'er ( endnu )

Mvh
Benny
Besvar

Tilbage til "Fakta, Farver og nørdet information om FS1"