Film fra Yamaha fabrikken med Bl.a. fs1 stel & baggaffel

Her kan du finde oplysninger om hvilke farver og modeller der kom i DK, hvilket udstyr og så videre.... del også gerne ud af din viden..
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Film fra Yamaha fabrikken med Bl.a. fs1 stel & baggaffel

Indlæg af Morten - Webmaster »

Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Film fra Yamaha fabrikken med Bl.a. fs1 stel & baggaffel

Indlæg af strynboen »

måske skulle vi have et specielt enme med film klip,bare for at holde dem samlet,har du fundet den hvor de fræser motorblokke,det er dog ikke fs1,den har ikke koblings snegl,men 3 skruehuller ud for trykakslen
tror at filmen er fra en licens produktion måske i indien.det er ikke japanere på fabrikken
ps du må godt slette dette indlæg når du redigere næste gang
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Film fra Yamaha fabrikken med Bl.a. fs1 stel & baggaffel

Indlæg af Jensmc »

Jeg har lige downloaded den, men det virker ikke. Hvorfor?
MVH
jensmc
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Film fra Yamaha fabrikken med Bl.a. fs1 stel & baggaffel

Indlæg af Morten - Webmaster »

det er nok din mediaplayer der ikke kan vise mp4.

Download evt denne geniale afspiller som spiller ALT og gør det meget bedre end windows mediaplayer

http://www.videolan.org/vlc/
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Film fra Yamaha fabrikken med Bl.a. fs1 stel & baggaffel

Indlæg af Morten - Webmaster »

strynboen skrev:har du fundet den hvor de fræser motorblokke,det er dog ikke fs1,den har ikke koblings snegl,men 3 skruehuller ud for trykakslen
tror at filmen er fra en licens produktion måske i indien.det er ikke japanere på fabrikken
Nej, den har jeg ikke set. Har du evt et link eller en idé om hvad jeg skal søge efter, jeg har et lille program som kan gemme youtube film lokalt som en fil.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Fakta, Farver og nørdet information om FS1"