Trenfers/Stafferinger.

Her kan du finde oplysninger om hvilke farver og modeller der kom i DK, hvilket udstyr og så videre.... del også gerne ud af din viden..
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Trenfers/Stafferinger.

Indlæg af Morten - Webmaster »

mon ikke vi bare er nogle fluekneppere ?? jeg tvivler på at Yamaha brugte så meget energi som os på at lave det 112% "rigtigt" :whew Der er så uendeligt mange små detaljer som ikke altid er det samme.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Trenfers/Stafferinger.

Indlæg af strynboen »

det er jo det som holder forum varmt :hihi :hihi personligt går jeg ikke op i de helt små detaljer...dvs,,de bliver rettet ved lejlighed hvis jeg falder over de rigtige dele...men er tilfreds hvis de vigtige dele er orginale..bagsvinger spedometer tank..bremse detaljer forgaffel...prisen er op mod dobbelt hvis man skal have alt orginalt..og rigtig årgang..med mindre man har et orginalt u spoleret ladefund...men det er jo det fantastiske ved dem..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: Trenfers/Stafferinger.

Indlæg af trs »

Hej

Hvor skal E11 monteres på kronrøret?

Og hvad betyder det i grunden.
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Fakta, Farver og nørdet information om FS1"