Stel nr.

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Stel nr.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hejsa HJÆLP HJÆLP

Er der nogen her som ved om yamaha med drejeventil motor også har FS1 først i stel nr. som på motoren eller den har 381 først i stel nr. som dem med membran indsugningspladen de har det jo også i motor nr. ligesom 2 gears har 3EE i begge dele. Jeg spørger fordi at jeg har et stel med nr # 381#0000443# Så står der ikke mere, heller ikke WYA og årgangs bogstav er der!!! Og ser heller ikke ud som om det har været der. Håber nogen kan hjælpe med det. :?

Mvh Johnny
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
palle
Stor knallert
Indlæg: 183
Tilmeldt: fre 24. aug 2007 19:38
Kontakt:

Indlæg af palle »

Hej Johnny

Begge mine har fs1 som start på både drejeventilmotor & stel & så vidt jeg kan regne mig frem til er de begge fra 69' da de har meget lave numre .

Mvh Palle.
Yamaha fs1 78'k1 bygget som dx wineberryred, nummer match
Yamaha fs1 ss k1 72' drejeventil blå nummer & nøgle match
Brugeravatar
Morten O
Junior knallert
Indlæg: 81
Tilmeldt: søn 9. sep 2007 19:12
Kontakt:

Indlæg af Morten O »

Jeg har egentlig lige et spørgsmål til det her med stel- of motor nr. Skal de to passe sammen eller hvordan er det med det? :?
Mvh. Morten Møller Olesen

Nuværende:
Yamaha FS1 K1 1978 - viewtopic.php?f=18&t=8688

Solgt:
Yamaha FS1 K1 1976 - http://www.scootergalleri.dk/galleri/84 ... gear_solgt" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Stel nr.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej palle tak for det.

Så må det stel jeg har jo være fra 1973 for efter hvad jeg kan finde ud af så stoppede dem med drejeventil i 1972 og hvis drejeventilen har FS1 så må mit 381 stel være fra 1973 med det nr. :?: :?: :wink:
Mvh. Johnny
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Stelnr.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Morten O.

Ja Yamaha er født med samme motornr og stelnr. men mange motore er byttet rundt idag så det er næsten mere reglen end undtagelsen at motornr og stelnr. er forskellige idag. :wink:

Mvh. Johnny
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Morten O
Junior knallert
Indlæg: 81
Tilmeldt: søn 9. sep 2007 19:12
Kontakt:

Re: Stelnr.

Indlæg af Morten O »

Johnny S. skrev:Hej Morten O.

Ja Yamaha er født med samme motornr og stelnr. men mange motore er byttet rundt idag så det er næsten mere reglen end undtagelsen at motornr og stelnr. er forskellige idag. :wink:

Mvh. Johnny
Okay, tak for svaret :D
Mvh. Morten Møller Olesen

Nuværende:
Yamaha FS1 K1 1978 - viewtopic.php?f=18&t=8688

Solgt:
Yamaha FS1 K1 1976 - http://www.scootergalleri.dk/galleri/84 ... gear_solgt" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"