Ledningsnet forviring

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Brugeravatar
Hagen
Helt ny i flokken
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs 27. okt 2015 11:49

Ledningsnet forviring

Indlægaf Hagen » ons 25. maj 2016 19:40

Hejsa.

Jeg er ved at være ved vejs ende med renovering af min 78 K. Nu sidder jeg og kæmper med det nye ledningsnet. de fleste dele til ledningsnettet er købt hos yamahafs1.dk

Jeg har læst FUP`s DX guide... men stadig er der ting/farver der ikke giver mening i min verden.

Nu er jeg nået dertil hvor jeg gerne lige vil have startet dyret, så må jeg måle mig til resten, - men multistikket er koblet til tændingsnøglen og men der er ikke gnist på... hvad er de mest basale stik / kabler der skal samles , for at få tænding på?


Venlig Hilsen

Brian Hagen

Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1968
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20

Re: Ledningsnet forviring

Indlægaf Poul-Erik A. » ons 25. maj 2016 20:14

Hej Brian. M.h.t. tændingen er tændingslåsens funktion KUN at slukke ved at platin-forbindelsen bliver lagt til stel. Derimod er 4-multistikket i batterirummet nødvendig at samle og den sorte ledning skal tilsluttes tændsplolen i stellet til venstre for batterirummet.
M.v.h. Poul-Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974 (eftermont. autolube)
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997, der mangler friskt karosseri...

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)


Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster