Luft skruge på kaburator

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
jesper
Stor knallert
Indlæg: 141
Tilmeldt: man 11. aug 2008 23:53

Luft skruge på kaburator

Indlægaf jesper » ons 17. jun 2015 14:06

Hvad er det nu lige standard/ grund justeringen på luft skrugen på kaburator er ?? Er der ikke 1 og kvart ud ??

Jesper høyer

Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1968
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20

Re: Luft skruge på kaburator

Indlægaf Poul-Erik A. » ons 17. jun 2015 16:39

Hej Jesper. Jo, hvis det er den originale Mikuni, skal luftskruen ca. 5/4 omgang ud.
M.v.h. Poul-Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974 (eftermont. autolube)
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997, der mangler friskt karosseri...

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)


Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster