FS1 Nummerblok.

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Rasmus123432
Junior knallert
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn 25. jan 2015 14:40
Kontakt:

FS1 Nummerblok.

Indlæg af Rasmus123432 »

Hej jeg har dsv en 2 gears nummer blok på min ellers 100% rene 4 gears Fs1.

Og jeg kan ikke bliver klar over om det er ulovligt at køre med det. Og om man evt. Kunne slibe motor nummer ned og det 2 gears godkendelse nummer.

Ellers skal jeg skifte nummerblokken. Det er lidt træls jeg har lige haft motoren skilt helt ad.

Er der nogle der ved noget. Og evt har en nummerblok der starter med 381-xxxxxx

Mvh. Rasmus :)
Y = Yder
A = Altid
M = Mens
A = Andre
H = Hakker
A = Afsted
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: FS1 Nummerblok.

Indlæg af claus olieklud »

hej du... først vil jeg sige at du spørger om noget der ikke hører til her... du skulle istedet havde skrevet under emnet " hvordan, hvilken, hvorfor " eller måske bare i general knallertsnak - nå, men pyt med det, det bliver nok redigeret af en af vagthundene

der er såment ikke noget ulovligt i det du gør da dit stel er et stel beregnet til 4 gears motor, havde det istedet været et 2 gears stel (3EE) ville det være et problem med 4 gear i gearkassen

dengang man kunne købe en ny venstre blokside uden nummer hos fx thansen, stod der at såfremt man ville benytte den til en 4 gears yamaha, skulle bortslibe DK-M mærket som sidder lige under øverste monteringsøre... ang selve motornummert kan du enten bare lade det stå, eller også kan du bortslibe det... som der var en der skrev for længe siden kan du enten skrive anders and eller dit eget navn eller telefonnummer... du kan også skrive dit stelnummer og derved få et nummermatch - dog vil folk med forstand på det vide at det er hjemmelavet da rillerne mangler + at det er svært at få til at se helt rigtig ud

hilsen olieklud
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: FS1 Nummerblok.

Indlæg af juhl-drengen »

Skal vi ikke snart have lavet en pdf. Om love og regler ift. Stel/motor nummer og identitet..?
Synes vi har haft det her spørgsmål op MANGE gange..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"