K1 inderben i DX 76' yderben

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Oscar
Stor knallert
Indlæg: 147
Tilmeldt: lør 9. nov 2013 22:41
Kontakt:

K1 inderben i DX 76' yderben

Indlæg af Oscar »

Hej. Som nogle måske har læst har jeg haft lidt problemer med forgaffelben..Så købte et par ben af en herinde fra, da jeg kom hjem fandt jeg bare ud af, at de var til en K1..men efter nærmere studering af benene, er min konklusion at K1 benene vil passe i 76' DX yderbenene..hvad siger i?

For i grunden er benene jo bare et "styr" i forgaflen..

Faktisk var det ene af de skæve ben jeg hev ud, et k1 ben, det var det af dem som har bøsningen siddende højere oppe..der er jo forskel på k1 benene.

Det skal lige siges at bøsninger, simmeringene osv. Ikke er samlet korrekt på billedet, havde bare lige kørt dem ned over så de ikke ville falde af :)

http://i61.tinypic.com/2nh3zh0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Mvh Oscar, og forsat god weekend :)
SCO 3 gear Super 73´
Yamaha FS1, 76'
Puch MS50 3 gear, 78' SOLG
Crosser 4 takt
Zhenhua Dax, 2014'
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: K1 inderben i DX 76' yderben

Indlæg af strynboen »

de er da ikke ens indvendig dx 76 har kegler i bunden af yderbenet..som skal stikke op i røret..men 76 dx er helt sit eget,,som ikke passer med nogen andre..77/78 dx har dæmper rør som stikker langt op i benet med nylon tætninger for olie dæmpningen..og bliver kun holdt på plads af låseringen..og har løse glidebøs,,ikke som k1 med faste bøs svejset på røret...tjek tegningerne på forum...de kan ikke byttes/bruges uden at de påsvejsede glidebøs slibes/drejes af
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
pabloescobar
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 15. apr 2014 00:43
Kontakt:

Re: K1 inderben i DX 76' yderben

Indlæg af pabloescobar »

Hej jeg vil meget gerne købe de fs1 k1 inderrør hvis du ikke kan bruge dem

mvh dennis
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"