Danske udstødninger i NL.

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Brugeravatar
Peterma
Fuldblods knallert
Indlæg: 442
Tilmeldt: lør 18. jul 2009 22:38
Kontakt:

Danske udstødninger i NL.

Indlæg af Peterma »

100 Euro for to nye danske udstødninger - ved ikke om de er originale.

-havde aftalt pris med manden og at han ville sende dem til mig for 100 Euro plus fragt 22 Euro med GLS og at
han skal sende IBAN og BIC men modtog det desværre aldrig, trods jeg skrev til ham hver aften men så er der sikkert
en anden dansker som har fået fingrene i dem - selv om det måske er Thansen, er det jo gammel model.

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke tilfreds = pengene retur.

Billede
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3214
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Danske udstødninger i NL.

Indlæg af Jensmc »

Ud fra omløbermøtrikken, er de ikke originale. Men prisen er ok alligevel.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Danske udstødninger i NL.

Indlæg af Guess who »

Blev lovet det var mine via mail lørdag aften!! Aftalte med en bekendt i Holland de skulle hentes mandag efter aftale til samme pris. Men da ham ringede og aftale tid og få adresse - var de solgt!!!!

Der var en der havde lavet et "downpayment" !!!! Selvom vi havde en aftale.
Eneste kommentar var first money-first buy!!

Så der er en anden eller også det fup som så meget andet på marktplatz!!

Benny
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Danske udstødninger i NL.

Indlæg af Krelleh »

Havde også kontakt med ham i weekenden, men fik aldrig et svar på hvad han kunne sende dem for ...
Der har åbenbart været flere ombudet, og sikker flere danskere :oops:

Men jeg har alligevel levet flere gange oplevet at finde danske FS1 ting i Holland. Sidst der var det et par salgs brochure over 78 modeller :P
Mvh. Christian
Puchdrengen
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 7. feb 2010 19:53
Kontakt:

Re: Danske udstødninger i NL.

Indlæg af Puchdrengen »

Krelleh skrev:Havde også kontakt med ham i weekenden, men fik aldrig et svar på hvad han kunne sende dem for ...
Der har åbenbart været flere ombudet, og sikker flere danskere :oops:

Men jeg har alligevel levet flere gange oplevet at finde danske FS1 ting i Holland. Sidst der var det et par salgs brochure over 78 modeller :P
Jeg købte et læs stumper derfra og der var et luftfilter hvor der stod helsingør på altså sådan et stort DK skilt og så nedenunder stod der helsingør. Det var fandme sjovt at tænke på at det er kommet derned og så herop igen.

Men ja så dem er der mange af hvor man aftaler en pris og så smutter de fra aftalen så snart der er en der byder en krone over. Men skal så lige siges der er også nogle ærlige mennesker iblandt som holder deres ord :-)
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"