Mærkeligt karburator problem.

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Nicolaj

Mærkeligt karburator problem.

Indlæg af Nicolaj »

Hej igen knallertforum, er kommet tilbage efter lidt da min gamle bruger "forsvandt" :offtopic

Nå men.. Har købt endnu en fs1 til samlingen, den har Stået stille i en del år, men skulle efter sigende have kunne køre da den blev sat, efter at have kigget den igennem ville jeg starte den op, men den går rigtig underligt og vil ikke tage gas uden nærmest at "dø ud". Jeg har indstillet tændingen og tætnet flangen uden held, men så når jeg lukker benzinhanen så spinder den som en mis! Lige indtil svømmerhuset er tømt selvfølgelig :hihi men når jeg åbner lyder den igen som en tysker der er ved at drukne. Har renset karburatoren og tjekket svømmerens funktion, men intet held.. Nogen der kan hjælpe ?

Vedhæfter lige en fil af de to kørende fs1 ere :(y)
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (97.34 KiB) Vist 2207 gange
Senest rettet af Nicolaj søn 25. aug 2013 02:38, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Mærkeligt karburator problem.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

jeg har faktisk lige haft det samme problem,,, med en karburator,,,, den overfylder svømmerhuset efter div skift af nåleventiler som ellers virker fint satte jeg en lang nåleventil i istedet for den korte og det løste mit problem ,,, ved ikke om det kan løse dit men det er da et forsøg vær,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Nicolaj

Re: Mærkeligt karburator problem.

Indlæg af Nicolaj »

Hm ja ved ved erfaring at den originale karburator kører med kort nåleventil.. Men jeg vil forsøge, mange tak for dit svar.
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"