Lygteholdere

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Phycopat
Stor knallert
Indlæg: 104
Tilmeldt: man 6. maj 2013 10:56
Kontakt:

Lygteholdere

Indlæg af Phycopat »

Hej..

Har nu læst nogle gange at dem Thansen har ikke passer ? Sidder og rasler ?
Så kiggede jeg hos Yamahafs1.dk, og han har dem, dog i sorte.. Men vigtigst passer de ?

Så kunne jeg nok godt leve med at de var sorte..
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af Knud »

Phycopat skrev:Hej..

Har nu læst nogle gange at dem Thansen har ikke passer ? Sidder og rasler ?
Så kiggede jeg hos Yamahafs1.dk, og han har dem, dog i sorte.. Men vigtigst passer de ?

Så kunne jeg nok godt leve med at de var sorte..
Ang. kopi varer: Jeg fandt ud (ok det er fusk!) af at anvender man de pakdåser der bruges til dx forgaffel i toppen af lygteholderne i mellem toppladen og lygteholderen, så sidder det endog meget stramt -tricket har jeg anvendt på min Street "Mandarin-fræser".
:mrgreen:
Phycopat
Stor knallert
Indlæg: 104
Tilmeldt: man 6. maj 2013 10:56
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af Phycopat »

Knud, er ikke helt med på hvad det er for nogle pakdåser du mener ? :) idéen tiltaler mig dog en smule..
Nu skriver du blot "kopi varer" men gælder det både for thansens og bennys dele ?
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af Knud »

Phycopat skrev:Knud, er ikke helt med på hvad det er for nogle pakdåser du mener ? :) idéen tiltaler mig dog en smule..
Nu skriver du blot "kopi varer" men gælder det både for thansens og bennys dele ?
Pakdåser:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=927 ... 1861394476" onclick="window.open(this.href);return false;
thansens er nok magen til dem jeg købte hos FS TeamAlmera, de passede ad H. til uden disse pakdåser!
:mrgreen:
Phycopat
Stor knallert
Indlæg: 104
Tilmeldt: man 6. maj 2013 10:56
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af Phycopat »

Knud, jeg takker :)

Det skal ihvertfald prøves... Ellers må jeg sætte en søgning i gang på nogle originale, kan ikke rigtigt bestemme mig.
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af Knud »

Phycopat skrev:Knud, jeg takker :)

Det skal ihvertfald prøves... Ellers må jeg sætte en søgning i gang på nogle originale, kan ikke rigtigt bestemme mig.
Du ved godt hvad de originale koster? (ellers regn med ca. +1200 kr) men så passer de også 100%
:mrgreen:
Phycopat
Stor knallert
Indlæg: 104
Tilmeldt: man 6. maj 2013 10:56
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af Phycopat »

Lige præcis prisen der gør at jeg vakler.. Havde sat mig i hovedet at jeg ville bruge original hele vejen rundt, men det gør ondt i ens pung! :(n)

Og så set fra den anden side, kan jeg få dele der passer lige så godt, er jeg blevet okay med det.. Det skal bare passe, ellers forsvinder idéen i det..
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af Christian M »

Jeg har dem her på min, de passer 100% og er flotte. :)

http://www.jmpbparts.com/yamaha/mechani ... zwart.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af Henrik Buresø »

De uorginale fra thansen passer heller ikke ved tank.de ville gå tæt på tanken og give buler.og er helt udlukket på en 2 ru tank.de orginale er ude af produktion venstre side?.så brugt markede er en mulighed og hvis man er heldig kan man få nummer match:)
sendt fra mobil s.g
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Lygteholdere

Indlæg af FS1originalen »

Jeg ville helt klart vælge dem fra Benny (eller JMPB da jeg er sikker på det er de samme som Benny har)!!!

De passer nemlig der hvor de skal i modsætning til Tantens der er for store til at kunne gå ned i skiven for neden, og også alt for store til at styre på gaffelbenet i toppen - kort sagt noget rasleværk som oven i købet risikerer at give buler i tanken:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Spørg evt. Benny om der ikke stadig er et sæt i krom i gemmerne hvis det er dem du helst vil have - han har haft dem!

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"