yamaha fs 1

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Kennetk
Helt ny i flokken
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 14. jan 2013 16:10
Kontakt:

yamaha fs 1

Indlæg af Kennetk »

Hej. må jeg og kan jeg køre lovligt på en Dansk fs1 med en tysk motor ? Det er en tum 178 ? :whew
Mvh kennet k
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: yamaha fs 1

Indlæg af Dewil »

Ja.... og den røde 77 tysker må også køre herhjemme når blot den er lovlig efter danske krav....
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Kennetk
Helt ny i flokken
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 14. jan 2013 16:10
Kontakt:

Re: yamaha fs 1

Indlæg af Kennetk »

Ja men der skal nok være en " Detalje" der ikke passer i det danske system! :sad
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: yamaha fs 1

Indlæg af Dewil »

Nej overhovedet ikke, den skal blot overholde dansk lovgivning..... op med humøret, smil til verden.. :D
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Kennetk
Helt ny i flokken
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 14. jan 2013 16:10
Kontakt:

Re: yamaha fs 1

Indlæg af Kennetk »

Hvad så med forsikring ? og hvor og hvordan kan jeg sikre mig de regler?
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: yamaha fs 1

Indlæg af Dewil »

Hvor bor du henne af? Der må være en erfaren forum-bruger der kan være mentor for dig og besvare alle de spørsmål du har omkring din knallert.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: yamaha fs 1

Indlæg af strynboen »

du ringer da bare og spørger din forsikring...det er da ingen problem...bare forklar dem at der ikke er wya i stelnummeret..fordi den er tysk..
men ombygget så den opfylder de danske regler

W stårfor importeret(ikke dansk fremstillet) knallert typegodkendt i danmark...YA er importørens kendings bogstaver..en forkortelse af firmanavnet
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: yamaha fs 1

Indlæg af Henrik Buresø »

Hvis det er et Dansk 4 gears stel *381-,så er det bare at montere den tyske tum 178 godkendt motor over på stellet,og du behøver ikke at meddele dette til forsikeringen,da stelnummert indikere køretøjet
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: yamaha fs 1

Indlæg af Henrik Buresø »

Kennetk skrev:Hej. må jeg og kan jeg køre lovligt på en Dansk fs1 med en tysk motor ? Det er en tum 178 ? :whew
Mvh kennet k
:?:
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"