Hej alle brugere her på forum.. Jeg er 16 år gammel, og
begyndte forleden dag at tænke over hvorfor en Yamaha F1 bruger en 110 dyse, mens en puch monza kun bruger en ca. 60 dyse?
Bruger den så kun halv så meget benzin som en Yamaha?
Hvis det er tilfældet, er det ikke en god inverstering at køre Yamaha hvis man vil spare på benzinen? Eller..
Mvh Janus
Hvorfor en 110 dyse?
Hvorfor en 110 dyse?
16 årig fyr, der elsker at få sorte fingre og bare hygge sig værkstedet!!
Re: Sv: Hvorfor en 110 dyse?
Yamahaen har andre dysemål end puch, altså er std dysen 110. En Puch, som du nævnte har andre dysemål end Yamaha
Sendt fra min HTC One V med Tapatalk2
Sendt fra min HTC One V med Tapatalk2
Mvh Peter.
Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Re: Hvorfor en 110 dyse?
Mikuni måler i dyseflow mængde, Bing måler i 1/100 mm.