Hvorfor en 110 dyse?

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Janus
Junior knallert
Indlæg: 60
Tilmeldt: lør 26. nov 2011 19:29
Kontakt:

Hvorfor en 110 dyse?

Indlæg af Janus »

Hej alle brugere her på forum.. Jeg er 16 år gammel, og
begyndte forleden dag at tænke over hvorfor en Yamaha F1 bruger en 110 dyse, mens en puch monza kun bruger en ca. 60 dyse?
Bruger den så kun halv så meget benzin som en Yamaha?

Hvis det er tilfældet, er det ikke en god inverstering at køre Yamaha hvis man vil spare på benzinen? Eller..
Mvh Janus
16 årig fyr, der elsker at få sorte fingre og bare hygge sig værkstedet!! :D
Brugeravatar
Thorsen
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 11. sep 2010 11:57
Kontakt:

Re: Sv: Hvorfor en 110 dyse?

Indlæg af Thorsen »

Yamahaen har andre dysemål end puch, altså er std dysen 110. En Puch, som du nævnte har andre dysemål end Yamaha :-)

Sendt fra min HTC One V med Tapatalk2
Mvh Peter.

Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Hvorfor en 110 dyse?

Indlæg af 12V »

Mikuni måler i dyseflow mængde, Bing måler i 1/100 mm.
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"