K1, inderben(hvor kan de købes)

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

K1, inderben(hvor kan de købes)

Indlæg af Henrik Buresø »

Hej Hvad er der entlig af muligheder på det danske eller udenlanske markede,for at få fat i et sæt k1 inderben,(der holder målene og er brugbare)
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: K1, inderben(hvor kan de købes)

Indlæg af Dewil »

De kan købes originale på eBay. Prisen ligger typisk mellem 70 og 120£ alt efter hvor mange lagerspor og emballagen.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
torbenhartvig
Junior knallert
Indlæg: 92
Tilmeldt: tors 12. nov 2009 21:55
Kontakt:

Re: K1, inderben(hvor kan de købes)

Indlæg af torbenhartvig »

Dewil skrev:De kan købes originale på eBay. Prisen ligger typisk mellem 70 og 120£ alt efter hvor mange lagerspor og emballagen.
Du kan købe dem originale ved cms.nl
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: K1, inderben(hvor kan de købes)

Indlæg af Henrik Buresø »

Takker for forslagne,ved at fs1 land nævnte for et stykke tid siden,at der var muligheder på samme vis som de nyre Dx inderben,på et sennere tidspunkt
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: K1, inderben(hvor kan de købes)

Indlæg af Frandsen »

torbenhartvig skrev:
Dewil skrev:De kan købes originale på eBay. Prisen ligger typisk mellem 70 og 120£ alt efter hvor mange lagerspor og emballagen.
Du kan købe dem originale ved cms.nl
Hvis de kan fås hos cms, kan du lige så godt bestille dem hos en Yamaha forhandler her i danmark, så slipper du for fragt
og i nogle tilfælde er varen faktisk også billigere
Mvh
Frandsen
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: K1, inderben(hvor kan de købes)

Indlæg af Michael »

Det er noget af det eneste jeg køber ved T.hansen. De har fungeret ok på de tre jeg har lavet indtil nu. Det skal siges at jeg selv drejer bøsningerne så de passer. Desuden bestiller jeg altid et par sæt hjem til den butik hvor jeg afhenter og så står jeg og sorterer ned i butikken. De sidste jeg købte var begge sæt ok og mål og tolerancer var også ok. Jeg reklamerer normalt aldrig for denne butik, men de her var nu ok.
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
torbenhartvig
Junior knallert
Indlæg: 92
Tilmeldt: tors 12. nov 2009 21:55
Kontakt:

Re: K1, inderben(hvor kan de købes)

Indlæg af torbenhartvig »

Michael skrev:Det er noget af det eneste jeg køber ved T.hansen. De har fungeret ok på de tre jeg har lavet indtil nu. Det skal siges at jeg selv drejer bøsningerne så de passer. Desuden bestiller jeg altid et par sæt hjem til den butik hvor jeg afhenter og så står jeg og sorterer ned i butikken. De sidste jeg købte var begge sæt ok og mål og tolerancer var også ok. Jeg reklamerer normalt aldrig for denne butik, men de her var nu ok.
Problemet er bare Frandsen at jeg ikke mener at yamaha har flere?
Mvh
Torben
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"