Nummermatch?

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Brugeravatar
NIcolaj a
Junior knallert
Indlæg: 35
Tilmeldt: ons 12. sep 2012 20:52
Kontakt:

Nummermatch?

Indlæg af NIcolaj a »

Hej forum!

Har læst "ingen spørgsmål er dumme" tråden, men har alligevel et der måske giver sig selv..

jeg har en yamaha der er totalt adskilt, på den matcher motornummeret og stelnummeret, hvad ville prisforskellen være på den og den anden jeg har, hvor numrene dog ikke stemmer ?
Hilsen Nicolaj Arp

- Yamaha fs1 4 gear DX 78"
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Nummermatch?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Velkommen til her på forum :D ,,,

Hvilken pris et nr match har kommer helt an på årgangen og standen det er i,,, en 1972 drejeventil nr match ,,,, så har du nærmest fundet et træ i haven med diamanter især hvis den er komplet og helt årgangs original i fin stand ,,, er det "bare" et stel og motor / kun motor side med nr så er prisen en helt anden ,,,

nr match stel og renover bar motor,,,
1972~1976 er efterhånden de sværste at finde i nr match ca 3500~5000 kr over hvad et til svarende sæt uden match ville koste og 1976`ren som den billigste,,,

1977~1979 vil stel og motor i match koste ca 1500~2500 kr over et sæt uden match,,,

komplette knallerter der variere prisen meget,,, helt afhængigt af hvor mange originale årgangs dele som er på den / dem,,, også kan man være heldig at finde en ,,, i en kælder / lade / garage ved nogen som ikke aner en skid om dem og hvor man nærmest får dem for at fjerne dem ,,, sidst nævte er dog ved at være sjælne,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
NIcolaj a
Junior knallert
Indlæg: 35
Tilmeldt: ons 12. sep 2012 20:52
Kontakt:

Re: Nummermatch?

Indlæg af NIcolaj a »

Mange tak for info :-) ville bare lidt ind i det, jeg er ikke ude på at sælge, men har da et par mototblokke til at ligge, kan lige tjekke om det er nogle af dem du søger, det kunne jo være :-)
Hilsen Nicolaj Arp

- Yamaha fs1 4 gear DX 78"
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"