t hansen udstødning?

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

t hansen udstødning?

Indlæg af maus11 »

hej! :wink: er nogen a disse god kvalitet til penge`? :teeth2

http://www.thansen.dk/product.asp?c=762 ... 1861394617" onclick="window.open(this.href);return false;
når der står org. type, er den så 100 % org.? eller hvad

eller den her?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=762 ... 1861394616" onclick="window.open(this.href);return false;

den på det sidste link, har jeg haft købt, men der var sgu rust på da jeg fik den, og nogle små buler,
har jeg bare været uheldig? :shock:
Senest rettet af maus11 ons 12. sep 2012 16:28, rettet i alt 1 gang.
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: t hansen udstødning?

Indlæg af Morten - Webmaster »

De kopierede link virker ikke, kan du prøve igen ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

Re: t hansen udstødning?

Indlæg af maus11 »

Morten - Webmaster skrev:De kopierede link virker ikke, kan du prøve igen ?
sådan så virker de!! :thunge
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: t hansen udstødning?

Indlæg af Henrik Buresø »

Hej Ja tror vist nok der er normalt at de sælger dele,der er en anden sorteringsvare,har kigget på en k1 forskærm,alle var ridset i cromen,og da jeg nævnte det,var de uforstånde om det,og kom med en masse undskyldninger,også selvom jeg prøve at forklare at det godt kunne forventes, da skærmen blev solgt som ny vare
Brugeravatar
NIcolaj a
Junior knallert
Indlæg: 35
Tilmeldt: ons 12. sep 2012 20:52
Kontakt:

Re: t hansen udstødning?

Indlæg af NIcolaj a »

Du skal nok regne med at hvis chromen ryger af, står der hansa pilsner neden under.. for det er hvad deres varer er lavet af, gamle øldåser :hihi
Hilsen Nicolaj Arp

- Yamaha fs1 4 gear DX 78"
Brugeravatar
NIcolaj a
Junior knallert
Indlæg: 35
Tilmeldt: ons 12. sep 2012 20:52
Kontakt:

Re: t hansen udstødning?

Indlæg af NIcolaj a »

men for at svare på spørgsmålet.. Thansen gør ALT for at man skal tro at deres varer er originale du ved ligesom at 9,99 - 10.00 kr tricket... - der står orig. TYPE!! bid mærke i det, dvs at den er magen til den originale, men ikke original, havde den været det var prisen også betydelig højere :-)
Hilsen Nicolaj Arp

- Yamaha fs1 4 gear DX 78"
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: t hansen udstødning?

Indlæg af Kai »

"Org type" betyder bare at den har samme dimensioner og så vidt muligt er magen til den originale udstødning.

De 2 Thansen potter er ens, du får bare forrør/omløbere/pakning med for 100kr ekstra til sættet til 699.

Finishen er ikke altid lige pæn på dem, især kan de mangle Chrom hvor ophæng er svejset på, men man kan være heldig at få et pænt eksemplar.
Ellers kig den grundigt igennem inden du forlader butikken og forlang at få den byttet hvis den er ridset/rustet.

Hvis man gider tørre vand og snavs af den efter man har kørt en tur, så er den faktisk ikke så ringe endda. Og reelt det eneste alternativ til
Org udstødning, der er umulig at opdrive.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"