Forlygte mm.

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Forlygte mm.

Indlæg af Christian M »

Hej

Min Yamaha er snart ved at være færdig, jeg mangler dog bare lige at lave lidt lednings arbejde... :sad

Nå.. men mit problem er at jeg ikke kan få forlygten til at virke. Og har lidt spørgsmål ang. lyskontakterne på styret.

Her er nogle billeder hvordan jeg har samlet forlygten med de andre ledninger.

Hvilke funktioner har lyskontakterne?? (lige pt. så slukker den ene kontakt baglygten og jeg syntes selv det virker mærkeligt :whew )
Vedhæftede filer
Lyskontakter1.jpg
Lyskontakter1.jpg (83.96 KiB) Vist 4041 gange
Forlygte ledning1.jpg
Forlygte ledning1.jpg (96.04 KiB) Vist 4041 gange
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: Forlygte mm.

Indlæg af Christian M »

:whew
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Forlygte mm.

Indlæg af Dewil »

Der der kommer aldrig til at virke, desværre. Original lyskontakt og en ledningsnet der ikke en stor kronmuffe.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Forlygte mm.

Indlæg af strynboen »

ja vi kan ikke hjælpe..når det hele er u orginalt..alle farver og stik..og lyskontakt skal helst være rigtige...ellers skal alt måles ud..og det tager en hel dag..at finde alle de rigtige forbindelser...det er ikke sikkert at dine dt? rd kontakt overhoved fungere som en fs1 kontakt..da den ikke bruger nøglen til at tænde lys
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: Forlygte mm.

Indlæg af Christian M »

Det er ikke så meget at det er uoriginalt... Alt andet fungere, det er bare min forlygte der ikke gider at lyse og mit lednings er originalt, men den tidligere ejer valgte at bruge muffer til at samle det med. Og er lys kontakten ikke original??
Er den her så original: http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... t-469.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Forlygte mm.

Indlæg af strynboen »

ja bennys kopi er som orginalen..med en skifte knap..ikke som din med 2 kontakter i håndtaget..og farverne er anderledes....derfor kan vi ikke hjælpe..alt andet er også rod...jeg kan se de første 4 forkert tilsluttede farve ledninger..grøn/gul skal ikke til pæren...lysebrun skal ikke forbindes til mørkebrun..osv osv..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: Forlygte mm.

Indlæg af Christian M »

Ja jeg ved det er noget rod.. men i må jage den tidligere ejer... Nå, men jeg fik det hele ordnet nu, men mit problem er at baglygten og forlygten lyser svagt hvad kan det skyldes?
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"