Ny krumtap, hvilken er bedst?

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Brugeravatar
Fritsen
Junior knallert
Indlæg: 33
Tilmeldt: man 19. maj 2008 10:52
Kontakt:

Re: Ny krumtap, hvilken er bedst?

Indlæg af Fritsen »

Uuhh :)

Kan se at der nu er tilbud på den krumtap der kan købes på yamahafs1.dk - og hvis det så tilmed er den TopRacing, som de fleste er enige om er det bedste køb, så kan det jo næsten ikke blive bedre :D

Så ender det jo med at jeg slet ikke behøver at købe noget ved mopedspeed.dk alligevel :P
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Ny krumtap, hvilken er bedst?

Indlæg af kreidlerhansen »

Fritsen skrev:Uuhh :)

Kan se at der nu er tilbud på den krumtap der kan købes på yamahafs1.dk - og hvis det så tilmed er den TopRacing, som de fleste er enige om er det bedste køb, så kan det jo næsten ikke blive bedre :D

Så ender det jo med at jeg slet ikke behøver at købe noget ved mopedspeed.dk alligevel :P
Om den er 'bedst' er svært at sige ift. ingen har erfaring med Jasil's krumtap over en længere periode, men min erfaring med krumtap til Kreidleren, medfører en stor tillid til firmaets produkter. Ydermere producerer de stumper til både scootere og crossmaskiner, og firmaet eksisterer mig bekendt endnu.

Jeg tvivler stærkt på, at Benny vil sætte noget til salg, som han ikke kan/vil stå inde for - markedet og dermed omtalen har trods alt grobund herinde, så at sælge en skodkrumtap svarer til at skyde sig selv i knæet. Mærket er groft set uden betydning.


Hellere Benny's end noget som helst 'super-forstærket' fra T.Hansen! FS1-shoppen er baseret på en anseelig entusiasme omkring mærket og ikke kun med profit for øje. ;)

Køb Benny's og støt hans arbejde med at finde flere gode stumper! ;) Så må jeg forsøge at overtale ham til at kaste sig over lidt Kreidler-stumper på længere sigt. :P
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Ny krumtap, hvilken er bedst?

Indlæg af Michael »

Bliv endelig ved med at drille hinanden. Det giver os andre nogle Super indlæg at at lære noget af. Keep up the good work :(y) :(y)
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"