Dyse str
Dyse str
Er der nogen ca dyse str. Man skal bruge eller er det bare at prøve sig frem jeg har en 130 i nu men den virker måske som om den vil ha lidt mere at leve af er det så en støre der skal til
1 stk 78er Yamaha fs1 nr mats
Re: Dyse str
Hej flexer.
Det er meget svært at sige uden at kende din opsætning. Der kan være stor forskel. En lovlig køre normalt med en 110er dyse. En tunet kan svinge fra 110 til et stykke over 200, afhængig af om det er en lettere tuning, eller om det er en mere omfattene tuning.
Hilsen Kim.
Det er meget svært at sige uden at kende din opsætning. Der kan være stor forskel. En lovlig køre normalt med en 110er dyse. En tunet kan svinge fra 110 til et stykke over 200, afhængig af om det er en lettere tuning, eller om det er en mere omfattene tuning.
Hilsen Kim.
Kim B S.
Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.
Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.
Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Re: Dyse str
Ja der burde man jo ha sagt sig selv hé hé men den kører 11. 43 tandhjul 16 mm karb. Og indsugning 40 mm cylinder men jeg må jo prøve mig frem
1 stk 78er Yamaha fs1 nr mats
Re: Dyse str
Hej flexer.flexer skrev:Ja der burde man jo ha sagt sig selv hé hé men den kører 11. 43 tandhjul 16 mm karb. Og indsugning 40 mm cylinder men jeg må jo prøve mig frem
Ja, der er næsten ikke andet at gøre. Jeg vil tro at du skal prøve med 140, 150 måske 160. Det kan godt variere lidt fra den ene FS1, til den anden FS1, selv med samme opsætning. Jeg har selv samme opsætning på min DXer + 5,3 udstødning og 15. 43 tandhjul, og den køre faktisk bedst med ikke mindre end 180er dyse.
Hilsen Kim.
Kim B S.
Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.
Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.
Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Dyse str
Er ALLE gummipropper monteret samt pakningen i karburatordækslet ? Ellers så start med det så får den lidt mindre luft og du kan måske slippe for at skifte dysen
K1 1977 restaureret,køn og næsten original
Re: Dyse str
Std. dysen ved en ny karb. fra Yamaha er 150. Der ville jeg begynde.
I UK kører de med 3 kanals (Samme som i DK) cylinder, og de kører med 150.
God fornøjelse.
I UK kører de med 3 kanals (Samme som i DK) cylinder, og de kører med 150.
God fornøjelse.
///
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.