File på primærhjulet!?

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Brugeravatar
Simonb
Stor knallert
Indlæg: 122
Tilmeldt: lør 30. apr 2011 14:07
Kontakt:

File på primærhjulet!?

Indlæg af Simonb »

Jeg kan virkelig ikke få koblingspladerne til at ramme på samme tidspunkt?? Jeg har prøvet med skydelær og det hjalp hellere ikke!? Det går mig på nerverne det ikke bliver lige.. Hvad sker der egentligt hvis de ikke rammer samme tidspunkt?
Mvh Simon
__________________________


Puch Monza 2 gear 1983 original
Yamaha FS1 4 Gear 1976 stel og 1978 motor (kom ned i vinter hi D 21/10 2012 og skal gennemgås og små ting skal fixes.)
iversen
Junior knallert
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons 25. aug 2010 07:15
Kontakt:

Re: File på primærhjulet!?

Indlæg af iversen »

Er det koblingspladerne du ikke kan få ned i skålen??
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: File på primærhjulet!?

Indlæg af Michael »

Simonb skrev:Jeg kan virkelig ikke få koblingspladerne til at ramme på samme tidspunkt?? Jeg har prøvet med skydelær og det hjalp hellere ikke!? Det går mig på nerverne det ikke bliver lige.. Hvad sker der egentligt hvis de ikke rammer samme tidspunkt?
Det sker der ikke så meget ved.Hvis det er få 1/10 til forskel ,så skal de nok tilpasse sig. Bare de kan glide op ned langs kant og der ikke er hakker de kan hænge på.
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Brugeravatar
Simonb
Stor knallert
Indlæg: 122
Tilmeldt: lør 30. apr 2011 14:07
Kontakt:

Re: File på primærhjulet!?

Indlæg af Simonb »

Okay så det ok hvis den så ikke har nogle hakker men nogle af koblingspladerne rammer før end de andre tilpasser det sig?
Mvh Simon
__________________________


Puch Monza 2 gear 1983 original
Yamaha FS1 4 Gear 1976 stel og 1978 motor (kom ned i vinter hi D 21/10 2012 og skal gennemgås og små ting skal fixes.)
Brugeravatar
Simonb
Stor knallert
Indlæg: 122
Tilmeldt: lør 30. apr 2011 14:07
Kontakt:

Re: File på primærhjulet!?

Indlæg af Simonb »

Hvordan kan det være man skal file begge sidder på primærhjulet? Er det ikke kun den ene der foregår noget i når man kobler??
Mvh Simon
__________________________


Puch Monza 2 gear 1983 original
Yamaha FS1 4 Gear 1976 stel og 1978 motor (kom ned i vinter hi D 21/10 2012 og skal gennemgås og små ting skal fixes.)
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"