4 og 5 gears motor

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
pierrelarsen

4 og 5 gears motor

Indlæg af pierrelarsen »

jeg er meget i tvil om nogle ting
den første ting er det med den gearkasse jeg vil super gerne have en 5 trins men vil ikke miste mit fri gear ved ikke om det er noget jeg er blevet bildt ind hehe er der nogen der kan fortælle mig forskellen og hjælpe med hvor jeg får den korekte 5 trins gearkasse?
den anden ting er kan jeg bruge drejeventils motor side på en membran motor eller er der forskel?
og til sidst er der nogen som har god erfaring med cdi tænding ?
godt nytår til jer alle :thunge
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: 4 og 5 gears motor

Indlæg af Morten - Webmaster »

Alle emner er ret godt dækket på forum, bl.a af mig..

Prøv og søge på:

pasola CDI
jog CDI
frigear stop
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
fr havn
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: ons 21. maj 2008 22:41
Kontakt:

Re: 4 og 5 gears motor

Indlæg af fr havn »

Gearkassen passer i en 4 gears blok, men så bliver der ikke noget frigear, der skal bores et hul i blokken hvor der monteres en bøsning, så er en 4 gears blok magen til en 5 gears, jeg har en opstilling til at stå så man hurtigt kan spænde blokken op og lave ændringen
pierrelarsen

Re: 4 og 5 gears motor

Indlæg af pierrelarsen »

det var lige det svar jeg manglede tak fr havn
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: 4 og 5 gears motor

Indlæg af Morten - Webmaster »

pierrelarsen skrev:det var lige det svar jeg manglede tak fr havn
Det var også det svar du havde fået ved en søgning (som jeg skrev) Emnet er yderst veldokumenteret med billeder og det hele fra da Benny og jeg lavede en bunke blokdele og bøsninger til forummedlemmer.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: 4 og 5 gears motor

Indlæg af strynboen »

søge knappen er på den øverste linje her på siden
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
pierrelarsen

Re: 4 og 5 gears motor

Indlæg af pierrelarsen »

jeg synes ikke altid det er nemt på søgningen må jeg erkende jeg er ikke den store haj i det her net noget men gør mit bedste
hvis jeg kunne finde svarene brugte jeg helt sikkert det
det jo ikke fordi det er skide skægt og bede om hjælp når tingene står herinde et eller andet sted
så hvis du var lidt flink morten hvilket du er ;) så kunne du smide et link til den søgning jeg manglede
det er ikke alle der er lige gode til computere :shutup
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: 4 og 5 gears motor

Indlæg af Morten - Webmaster »

pierrelarsen skrev:jeg synes ikke altid det er nemt på søgningen må jeg erkende jeg er ikke den store haj i det her net noget men gør mit bedste
hvis jeg kunne finde svarene brugte jeg helt sikkert det
det jo ikke fordi det er skide skægt og bede om hjælp når tingene står herinde et eller andet sted
så hvis du var lidt flink morten hvilket du er ;) så kunne du smide et link til den søgning jeg manglede
det er ikke alle der er lige gode til computere :shutup
Jeg ved det godt, man skal lige lære det.. Måske vi skulle lave en videoguide der viser hvordan man søger. Når det så er sagt, så ved jeg godt at det er nemmere at finde tingene når man har en svag erindring om hvilke ord man skal søge efter.

Nogen der er super skarpe i at søge som vil ligge stemme og video til ? jeg har et super stykke software som man kan bruge til at indspille sin skærm med.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"