skærme og originalt fordæk

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

skærme og originalt fordæk

Indlæg af Nikolaj »

Hej da jeg har gang i en lille original renovering af min yamaha fs1 dx, står jeg og skal bruge nye skærme. For dem jeg har på nu er nogen for t hansen og de er ikke en skid hver, men vil næsten ikke betale 1900 kr for en original bagskærm og forskærm. så vil mene der er en mellemting mellem dem, til knap så mange penge... håber der er nogen som ved noget om dette :)

Jeg fandt et fordæk af mærket yokohama hvor der stod på WORLD TOUR 955 tænkte på om det er originalt :D
Brugeravatar
hybber
Fuldblods knallert
Indlæg: 396
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 13:44
Kontakt:

Re: skærme og originalt fordæk

Indlæg af hybber »

Hejsa!

De er kun et klik væk!!

http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... skaerm-37/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rigtige mænd har gulvtæppe, radiator og fjernsyn i værkstedet......................
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: skærme og originalt fordæk

Indlæg af Michael »

Jeg har lige monteret en af Benny´s Bagskærme igår. Plusser:pasform,flot crom,facon.Minus: Der er ingen ekstra forstærkninger nedenunder og den bør nok rustbeskyttes nedenunder,men det skulle en original også.

God valuta for pengene. :(y)

Lille fif med de uoriginale bagskærme. Læg 5mm tykke skiver under hvert af de øverste skærmophæng. Så sidder blinlysene lige og der er plads til bagagebære. Man kan jo ikke se de sidder der men det virker.
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: skærme og originalt fordæk

Indlæg af Nikolaj »

Ok tak for svarene ja så er der ivertfald ingen tvivl om hvilke skærme jeg skal have på :hihi
men ved i også om det fordæk jeg har er originalt???
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: skærme og originalt fordæk

Indlæg af nielsfup »

Michael skrev:Jeg har lige monteret en af Benny´s Bagskærme igår. Plusser:pasform,flot crom,facon.Minus: Der er ingen ekstra forstærkninger nedenunder og den bør nok rustbeskyttes nedenunder,men det skulle en original også.

God valuta for pengene. :(y)

Lille fif med de uoriginale bagskærme. Læg 5mm tykke skiver under hvert af de øverste skærmophæng. Så sidder blinlysene lige og der er plads til bagagebære. Man kan jo ikke se de sidder der men det virker.
Den vil jeg prøve, 5mm passer sku nok fint.
Mine blink sidder faktisk lidt skævt
Tak for det.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Boye
Junior knallert
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons 8. jun 2011 00:13
Kontakt:

Re: skærme og originalt fordæk

Indlæg af Boye »

Hvilken løsning fik du mht forskærm??
Jeg står i samme situation og skal have et sæt skærme..
Leder efter et forskærm der ikke "svæver"over fordækket..
Syntes det ser lidt underligt ud med dem der "svæver"over dækket.
Fandt du noget brugbart??
Yamaha fs1 79 dx under renovering..
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"