reservedele fra holland

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Boye
Junior knallert
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons 8. jun 2011 00:13
Kontakt:

reservedele fra holland

Indlæg af Boye »

Nogen der har købt noget ved ham her http://www.jmpbonderdelen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Syntes hans priser er meget gode kontra nogle af de danske..
Men hvordan med leveringstider osv :?:
Yamaha fs1 79 dx under renovering..
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: reservedele fra holland

Indlæg af Krelleh »

Jeg mener leveringstiden er 4-5 arbejdsdage.

Efter han har fået penge. :(y)
Mvh. Christian
Bibendum

Re: reservedele fra holland

Indlæg af Bibendum »

Jeg har købt rigtigt meget af ham (mener han hedder Martijn) og det er bare helt i top med service og kvalitet :bravo Han har lige hjulpet mig med et finde to helt originale drejeventils maskiner hvor han også sørger for transporten af dem til DK :(y) Meget flink at tale med i telefon også. Og du modtager altid to dage efter han har modtaget pengene...
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: reservedele fra holland

Indlæg af Krelleh »

Bibendum skrev:Jeg har købt rigtigt meget af ham (mener han hedder Martijn) og det er bare helt i top med service og kvalitet :bravo Han har lige hjulpet mig med et finde to helt originale drejeventils maskiner hvor han også sørger for transporten af dem til DK :(y) Meget flink at tale med i telefon også. Og du modtager altid to dage efter han har modtaget pengene...
Det jeg tænker på er nok leveringstiden i alt.

Det skal nok passe det tager et par dage med pengene og et par dage med posten. Så en lille uge :(y)
Mvh. Christian
Boye
Junior knallert
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons 8. jun 2011 00:13
Kontakt:

Re: reservedele fra holland

Indlæg af Boye »

Vil så bestille en stak ved ham..
Der er en meget stor besparelse på originale dele hos ham i forhold til at købe i dk..
Og hvis det kun tager et par dage efter betalingen,og det er prima varer er der ikke noget at betænke sig på..
Yamaha fs1 79 dx under renovering..
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"