honda cbx 1000

Diskussion og fremvisning af motorcykler, crossere og lign.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: honda cbx 1000

Indlæg af strynboen »

her er en suz,,,
Senest rettet af strynboen man 4. apr 2011 21:41, rettet i alt 1 gang.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Thorsen
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 11. sep 2010 11:57
Kontakt:

Re: honda cbx 1000

Indlæg af Thorsen »

the eagle skrev::roll: :roll: :roll: der står jeg af lars :roll: :roll: :roll: jeg fatter ikke en meter. så jeg må ringe til peter :hihi :hihi
Du ringer bare! :teeth2
Mvh Peter.

Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
roberthandvask
Fuldblods knallert
Indlæg: 448
Tilmeldt: lør 1. maj 2010 14:24
Kontakt:

Re: honda cbx 1000

Indlæg af roberthandvask »

strynboen skrev:her er en suz,,,

her er også en suzuki :lol: :lol:
kør ud med yam's, kom hjem med fjams
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: honda cbx 1000

Indlæg af claus olieklud »

hej lars... jeg kan se at det er dig der har lavet suzuki videoen med håndholdt kamara og enkelt hånd styring... mit tekniske spørgsmål er om du også ville kunne gøre det med den sidste suzuki 1300 ??? selvfølgelig mens den bliver fyret af...
det er helt vildt så stærk sådan en suzuki 1300 er - nogle af dem bliver ombygget med turbo og har 400-500 hk... faktisk tror jeg at den der bliver linket til er med turbo, idet den er ret hurtig også i de høje gear... meget fedt at se den går på hjul og bliver der lige så længe det skal være... standart med knabt 200 hk render den 300 kmt, men med turbo kan de rende 340-350 kmt... det er lige som om at der er en magisk grænse ved den hastighed... jeg har set alle de you tube videoer der er, og det er altid suzuki 1300 & yamaha r1 der er de vildeste...
den hurtigste cykel jeg har prøvet er en suzuki gsx 1100 R med 150 hk ved 10000 rpm - selv om den er 25 år gammel, kan den også sådan nogle ting som at lette hjul på gassen de første par gear - man bliver noget overrasket når man oplever det selv - det kilder i hele kroppen når man ikke er vant til det... hilsen claus olieklud...
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: honda cbx 1000

Indlæg af strynboen »

det er bare en stærk motor i de suzuki"er...ja det var en venstre hånds optagelse...uden kobling..kunne du nok se og høre
jeg skulle nok nære mig med en hånd på styret på en 1300..det bedste ved suz er at de holder til det..det kan honda og yams ikke i længre tid..de er lige lidt for advanceret...suz"en er basis hvad der skal være..og ikke noget skrøbeligt fanzy grej
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Motorcykler"