[Honda Dax] Indregistrering som MC

Diskussion og fremvisning af motorcykler, crossere og lign.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: [Honda Dax] Indregistrering som MC

Indlæg af strynboen »

her er lige lidt lokkemad så honda forum kan blive til noget
" onclick="window.open(this.href);return false;
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
stormbringer
Junior knallert
Indlæg: 20
Tilmeldt: ons 1. aug 2012 16:52
Kontakt:

Re: [Honda Dax] Indregistrering som MC

Indlæg af stormbringer »

strynboen skrev:her er lige lidt lokkemad så honda forum kan blive til noget
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg hører hvad du si'r :)

Men du har osse selv lige leveret god argumentation for at det ikke bliver her, jeg skal dokumentere restaureringen; du var nødt til at sende et link til youtube for at få vist mig et billede.
Plus tilbyder hele albums, tekster til de enkelte billeder, udstrakte redigeringsmuligheder, tilknyttet forum and the list goes on...

En anvendelig og levende fotodokumentation skal være opdelt i passende bidder, være opdatérbar (så der jævnligt kommer noget nyt, man kan udforske) og gerne tilbyde brugerfeedback, så stort og småt kan diskuteres - og stadig være 'en samlet enhed' så det er til at overskue.
  • knallertforum kan ikke.
  • 4stroke kan ikke.
  • fjæsbog kan sikkert, men hvergang nogen nævner dén vederstyggelighed, får jeg lyst til at løbe skrigende væk.
  • Så kan jeg sikkert oprette en hjemmeside med et CMS - men det gider jeg ikke, for så skal jeg være min egen webadmin.
  • Og så er der Google+...
Eftersom den halve verden bruger Google, så kan + vel næppe kaldes for 'ukendt område'. Det er bare mere Google - ligesom Docs, Maps, Gmail, Sketchup, Picasa og hvadharviher.

Og eftersom jeg bruger Picasa til ad administrere min fotosamling, så er valget let; Google har gjort alt det hårde arbejde. Jeg skal blot vælge 'Del' og angive hvem, hvad og hvor - samt tilføje tekster.

http://www.google.com" onclick="window.open(this.href);return false; - klik på '+Dig´' i øverste venstre hjørne. Og husk at al ny teknik kræver lidt tilvænning :)
You only live once.
But if you do it right, once is enough!
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: [Honda Dax] Indregistrering som MC

Indlæg af strynboen »

her er lige noget honda,,fra dengang vi startede forum..det er efterhånden nogle år siden
viewtopic.php?f=19&t=212&hilit=min+honda+cd+50" onclick="window.open(this.href);return false;
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Anderz
Junior knallert
Indlæg: 71
Tilmeldt: fre 19. feb 2010 21:32
Kontakt:

Re: [Honda Dax] Indregistrering som MC

Indlæg af Anderz »

Det er derfor at min fortrukkende Honda CT70/Dax side er:

http://lilhonda.com/webboard/forum.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Motorcykler"