Min guldklump

Vis os hvad du har stående af yamaha'er som er køreklare
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min guldklump

Indlæg af Kim B S »

Nabo Jan skrev:
Lehmann skrev:
Kim B S skrev:Hej Lehmann.
Jeg kom til at kikke lidt nærmere på din meget fine Passola, og jeg kan ikke få øje på en styrthjelmslås. :wink: Jeg regnede faktisk med at den var standardudstyr, da man gik over til den nye model. :wink: den var jo på den røde, jeg købte ved Henning Sørensen i Struer i 1984, men det er selvfølgelig også lidt senere. :wink: Den er også med som standardudstyr i det Passola-katalog jeg har liggene, jeg fik af Henning, da jeg købte den røde. :(y) Ved du hvornår styrthjelmslåsen blev standardudstyr? :?:
Hilsen Kim.

Hmm godt spørgsmål. Tænker de er blevet afmonteret på flere maskiner, når de ikke er blevet brugt. Men indtil for nylig gik jeg med en idé om, at de første af de nye modeller ikke havde denne lås. (Denne her er en af de første i nummerserien.) Men det er jeg senere blevet bekræftet i ikke holder. Jeg har desværre ikke låsen til denne her med tændingslåsens nøglenummer. :( -men ender nok med at montere et sæt fra en anden måske. Det vil tiden vise. De gamle modeller er jeg ikke stødt på nogensinde med denne lås.
Nu vi er ved det, så fandt jeg også den røde du havde i sin tid i Hennings analer. Den er også på listen i Passola-sektionen. :p
Hvor er de monteret?
Hej Jan.
Det kan du se på fjerde billede i denne serie billeder. Jeg har nemlig monteret styrthjelmslås på min den gule. :wink:

https://www.dropbox.com/sh/aztiq3thr2y62pe/O8EJuWZc5V" onclick="window.open(this.href);return false;

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Mine kørende Yamaha'er"