De røde heste er flyttet sydover.

Vis os hvad du har stående af yamaha'er som er køreklare
Brugeravatar
bsdk
Stor knallert
Indlæg: 195
Tilmeldt: tirs 6. apr 2010 10:28
Kontakt:

De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af bsdk »

Så fik jeg købt mig en af de røde heste, købt af, nok en af Danmarks mest ærlige og reelle yamaha sælgere (Tottenham), hans motto, fuld tilfredshed eller pengene tilbage, restaureret af Danmarks bedste yamaha stump butik http://www.yamahafs1.dk Benny.

Jeg har hørt at de røde heste bliver sluppet løs den 05-06-11 til puch løbet i Assens/Randers/Mariager , og viser flaget for yamahafs1 klubben, med Benny klistermærker på yamahaerne.


Billede
Billede
Yamahafs1dx
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Dewil »

Tillykke med købet, er det så en "keeper"? :D
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
bsdk
Stor knallert
Indlæg: 195
Tilmeldt: tirs 6. apr 2010 10:28
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af bsdk »

Det er en keeper, næste drøm er en emblem yamaha.
Yamahafs1dx
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Michael »

bsdk skrev:Så fik jeg købt mig en af de røde heste, købt af, nok en af Danmarks mest ærlige og reelle yamaha sælgere (Tottenham), hans motto, fuld tilfredshed eller pengene tilbage, restaureret af Danmarks bedste yamaha stump butik http://www.yamahafs1.dk Benny.

Jeg har hørt at de røde heste bliver sluppet løs den 05-06-11 til puch løbet i Assens/Randers/Mariager , og viser flaget for yamahafs1 klubben, med Benny klistermærker på yamahaerne.

Hej
Er det ikke originalt med Benny klistermærker på Yamahaerne. Det har jeg da på begge mine?? :thunge
Jeg tror ikke jeg når at blive færdid med min røde hest til den 05-06, men det kunne da godt være jeg skulle lufte den grønne hest ??? :hihi


Billede
Billede
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Tottenham »

Michael skrev:
bsdk skrev:Så fik jeg købt mig en af de røde heste, købt af, nok en af Danmarks mest ærlige og reelle yamaha sælgere (Tottenham), hans motto, fuld tilfredshed eller pengene tilbage, restaureret af Danmarks bedste yamaha stump butik http://www.yamahafs1.dk Benny.

Jeg har hørt at de røde heste bliver sluppet løs den 05-06-11 til puch løbet i Assens/Randers/Mariager , og viser flaget for yamahafs1 klubben, med Benny klistermærker på yamahaerne.

Hej
Er det ikke originalt med Benny klistermærker på Yamahaerne. Det har jeg da på begge mine?? :thunge
Jeg tror ikke jeg når at blive færdid med min røde hest til den 05-06, men det kunne da godt være jeg skulle lufte den grønne hest ??? :hihi


Billede
Billede
Skulle sgu aldrig ha solgt den :crying men jeg ved den er et godt sted, og med tilbagekøbsgaranti :hihi
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Kim B S »

Hej bsdk.
Tillykke med købet. :bravo Det er bestemt også en rigtig lækker Yamaha du har købt. :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Stub »

Tillykke med den ,, rart at se der kommer flere af de røde i østjylland

Mvh Stub
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Tottenham »

Stub skrev:Tillykke med den ,, rart at se der kommer flere af de røde i østjylland

Mvh Stub
Måske vi alle Røde , skulle samles til træf ? Der er ved at være en flok / fold :hihi
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
FOLVA
Fuldblods knallert
Indlæg: 444
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 14:49
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af FOLVA »

Tottenham skrev:
Stub skrev:Tillykke med den ,, rart at se der kommer flere af de røde i østjylland

Mvh Stub
Måske vi alle Røde , skulle samles til træf ? Der er ved at være en flok / fold :hihi
Sig mig lige en gang, er i Socialdemokrater eller hvad. Vil i ud med de røde faner her til sommeren. ??? :teeth2
Min kærlighed til en Honda CD 50 knallert, ruster aldrig.

Min samling af veteraner består af :

1 stk. Honda Cd 50 årg. org. rød årg 1975, patina model.
1 stk. Honda Cd 50 årg, org. blå årg 1973, færdigrestaureret i 2010.
1 stk. Honda DAX årg 1973, Kommende Restaurerings projekt.
1 stk. Honda Cd 50 K1 årg 1976, færdig restaureret i 2013.
1 stk. Honda Cd 50 årg 1975, evt sælges videre projekt.
1 stk. Honda Cd 50 årg, årg 1978. evt sælges videre projekt.
1 stk. Yamaha FS1 K årg. 1978, med matching numbers. Patina model, som jeg har købt af Dexta, og er under restaurering.

1 stk. Ford Popular årg. 1954, kører bl.a. veteranløb i den. Færdigrestaureret i 2008.
1 stk. NSU sport prinz årg. 1960, færdigrestaureret. Den er synet og kommet på plader den 23.04.2010
1 stk. VW bobbel skrabe model årg. 1973, far og søn projekt, færdigrestaureret i 2014.
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Stub »

nej nej Folva bare rolig jeg stemmer ikke på dem ,, he he
Brugeravatar
FOLVA
Fuldblods knallert
Indlæg: 444
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 14:49
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af FOLVA »

Stub skrev:nej nej Folva bare rolig jeg stemmer ikke på dem ,, he he
Ok, stub det tør jeg nemlig også godt at sige at jeg langt fra gør. Så er jeg da mere rolig. Det var da heller ikke godt hvis vi alle sammen stemte rødt, så ville der nok ikke gå ret lang inden at danmark var forgældet op til begge ører, og skattenprocenten ville lægge i str. ordenen 95-98 %. :hihi
Min kærlighed til en Honda CD 50 knallert, ruster aldrig.

Min samling af veteraner består af :

1 stk. Honda Cd 50 årg. org. rød årg 1975, patina model.
1 stk. Honda Cd 50 årg, org. blå årg 1973, færdigrestaureret i 2010.
1 stk. Honda DAX årg 1973, Kommende Restaurerings projekt.
1 stk. Honda Cd 50 K1 årg 1976, færdig restaureret i 2013.
1 stk. Honda Cd 50 årg 1975, evt sælges videre projekt.
1 stk. Honda Cd 50 årg, årg 1978. evt sælges videre projekt.
1 stk. Yamaha FS1 K årg. 1978, med matching numbers. Patina model, som jeg har købt af Dexta, og er under restaurering.

1 stk. Ford Popular årg. 1954, kører bl.a. veteranløb i den. Færdigrestaureret i 2008.
1 stk. NSU sport prinz årg. 1960, færdigrestaureret. Den er synet og kommet på plader den 23.04.2010
1 stk. VW bobbel skrabe model årg. 1973, far og søn projekt, færdigrestaureret i 2014.
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Tottenham »

FOLVA skrev:
Stub skrev:nej nej Folva bare rolig jeg stemmer ikke på dem ,, he he
Ok, stub det tør jeg nemlig også godt at sige at jeg langt fra gør. Så er jeg da mere rolig. Det var da heller ikke godt hvis vi alle sammen stemte rødt, så ville der nok ikke gå ret lang inden at danmark var forgældet op til begge ører, og skattenprocenten ville lægge i str. ordenen 95-98 %. :hihi
Jeg stemmer på Gaddafi !!! Han står for alt !! Hans lige. findes ikke :thunge
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Stub »

det værste er at det er snart lige meget hvem man stemmer på så er der for mange koldbøtter i partiet :shutup
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

FOLVA skrev:
Stub skrev:nej nej Folva bare rolig jeg stemmer ikke på dem ,, he he
Ok, stub det tør jeg nemlig også godt at sige at jeg langt fra gør. Så er jeg da mere rolig. Det var da heller ikke godt hvis vi alle sammen stemte rødt, så ville der nok ikke gå ret lang inden at danmark var forgældet op til begge ører, og skattenprocenten ville lægge i str. ordenen 95-98 %. :hihi
Mjae det er vel osse bedre at blå blok nedlægger alt sundhedsvæsen og sender 95~98% af befolkningen på bistandshjælp,,, vi kan jo starte med at blå blok mister deres import export støtte til fabrikkerne og bønderne mister deres støtte ( bjerg støtte på en flad Ø og div Hektar støtte ) og fjerne deres skattely,,, de er sgu de enste som har været bistands klienter og på finansloven siden starten af 19ende århundrede,,,, lad os så se hvem der klare sig bedst,,,,,,,,,,,,,,,,,

siden regeringen vi har nu kom til har jeg sgu ikke fået nogen af deres skattelettelser,,, tværtimod har jeg måtte betale skyhøje extra afgifter i miljøets hellige navn på el og brændstof osv,,,

så helre 5% mere i skat og sygehuse børnehaver skoler osv bevares ,,,

med venlig hilsen en gl chauffør som har kørt rundt i ugevis med det samme læs vin eller kød rundt i europa i import export støttens hellige navn,,, somme tider op til 15 forskellige steder i europa for tilsidst at læsse det af ved første bestemmelses sted,,,

måske BSDK kan få handels støtte til hans "røde" hest osse,,, den skal bare flyttes lidt rundt omkring i europa,,, inden handel af sluttes,,,,
Senest rettet af Yamaha FS1 50SS ons 23. mar 2011 19:21, rettet i alt 1 gang.
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
FOLVA
Fuldblods knallert
Indlæg: 444
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 14:49
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af FOLVA »

Jeg stemmer ikke på Gaddafi, men derimod på Maersk MC Kinney Møller, han ved sgu hvad det drejer sig om, var der ikke noget med at Rettidig omhu gjorde ham til milliadær.? Jeg mener faktisk at vi bør betale ned på vor udlandsgæld, og så skære ned indenfor det offentlige, for de fråser helt vildt med pengene, de kunne lære meget af det private erhversliv. Hvis det blev gjordt på den rigtige måde det, der med at skære ned i det offentlige, så ville det ikke gå ud over velfærden. Just My opinion. :(y)
Min kærlighed til en Honda CD 50 knallert, ruster aldrig.

Min samling af veteraner består af :

1 stk. Honda Cd 50 årg. org. rød årg 1975, patina model.
1 stk. Honda Cd 50 årg, org. blå årg 1973, færdigrestaureret i 2010.
1 stk. Honda DAX årg 1973, Kommende Restaurerings projekt.
1 stk. Honda Cd 50 K1 årg 1976, færdig restaureret i 2013.
1 stk. Honda Cd 50 årg 1975, evt sælges videre projekt.
1 stk. Honda Cd 50 årg, årg 1978. evt sælges videre projekt.
1 stk. Yamaha FS1 K årg. 1978, med matching numbers. Patina model, som jeg har købt af Dexta, og er under restaurering.

1 stk. Ford Popular årg. 1954, kører bl.a. veteranløb i den. Færdigrestaureret i 2008.
1 stk. NSU sport prinz årg. 1960, færdigrestaureret. Den er synet og kommet på plader den 23.04.2010
1 stk. VW bobbel skrabe model årg. 1973, far og søn projekt, færdigrestaureret i 2014.
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Stub »

Nu vil jeg ikke kaste mig ud i en større diskution om politik Johnny men vi kan jo nok alle blive enige om at der er noget som kunne gøres bedre og det er snart lige før at man skal stemme på dem som er mindst skadelige for danmark ,,, :whew

men så er det jo godt at vi har vores yamahaer og begrave tankerne i mens de kloge hoveder på christansborg mener at de løser verdensituationen :hihi
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af FS1originalen »

Denne tråd fik mig til at tænke på en ældgammel Niels Hausgaard sang:

Er de fleste mon de klogeste, eller bare de fleste :teeth2

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Stub skrev:Nu vil jeg ikke kaste mig ud i en større diskution om politik Johnny men vi kan jo nok alle blive enige om at der er noget som kunne gøres bedre og det er snart lige før at man skal stemme på dem som er mindst skadelige for danmark ,,, :whew

men så er det jo godt at vi har vores yamahaer og begrave tankerne i mens de kloge hoveder på christansborg mener at de løser verdensituationen :hihi
Ja vel skal der laves noget om hist og pist,,, det burde være sådan at når de først var valgt ind i folketinget,,, så skulle alle samarbejde og ingen beslutning kunne vedtages uden at alle 179 medlemmer var enige uanset parti skel,,,, alt deres roden rundt nu gør sgu ikke lommepengne til yamaha`rne større,,, kan vi ikke få dem på finansloven også ,,,,, museums støtte måske,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Stub »

Jubiii den er jeg med på Johnny Yamaha Støtte så vi kan få flere lommepenge til at rode med dem ,, det er det bedste lovforslag jeg længe har hørt ,, hvor kan jeg sætte krydset med det samme ,, de første 900 stemmer skal nok være at hendte her på forum :bravo
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: De røde heste er flyttet sydover.

Indlæg af Tottenham »

Stub skrev:Jubiii den er jeg med på Johnny Yamaha Støtte så vi kan få flere lommepenge til at rode med dem ,, det er det bedste lovforslag jeg længe har hørt ,, hvor kan jeg sætte krydset med det samme ,, de første 900 stemmer skal nok være at hendte her på forum :bravo
`Ringer sgu til løkke og Per stig i morgen,. I hører nærmere :thunge :thunge
Og nu er en rød hest blevet til et lovforslag, klar til 1. behandling, Jøbs skøøøøønt :hihi
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Besvar

Tilbage til "Mine kørende Yamaha'er"