Mn lille kær DX fra 79 sort/blå

Vis os hvad du har stående af yamaha'er som er køreklare
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: Mn lille kær DX fra 79 sort/blå

Indlæg af Henrik N »

Hej Jobba

fin projekt du ahr fået lavet :bravo men jeg må lige oplyse dig om at du har vendt dine gummi muffer forkert på for gaffelen, og så synes jeg du skal flytte din bremseslange ind på den anden side af lygteøret ellers går den imod tanken når du drejer til højre, og ridser. det var lidt hjælp

prøv evt at kigge nogle af de billeder der ligger her på forumet
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
jobba
Stor knallert
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 10. maj 2010 21:30
Kontakt:

Re: Mn lille kær DX fra 79 sort/blå

Indlæg af jobba »

fin projekt du ahr fået lavet :bravo
mange tak :(y)
men jeg må lige oplyse dig om at du har vendt dine gummi muffer forkert på for gaffelen,
det lagde jeg engang mærke til :whew men de sad på sådan da jeg købte den. jeg tror oss forgaflen skal renoveres da den er blød som smør :(n)
og så synes jeg du skal flytte din bremseslange ind på den anden side af lygteøret ellers går den imod tanken når du drejer til højre, og ridser
ja jeg tænkte også at der er sku noget galt da jeg fik samlet det hele igen. men gad ikke rigtig til at sætte den på dan rigtig plads for så skulle man til at koble slangen fra og udlufte systemet igen. eller findes der en anden måde?

men ellers tak :(y)
..............................................................................................................................................................................
Yamaha FS.1 DX. 79
Brugeravatar
jobba
Stor knallert
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 10. maj 2010 21:30
Kontakt:

Re: Mn lille kær DX fra 79 sort/blå

Indlæg af jobba »

så er bremseslangen nu oss sættet på plads (:
..............................................................................................................................................................................
Yamaha FS.1 DX. 79
Brugeravatar
jobba
Stor knallert
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 10. maj 2010 21:30
Kontakt:

Re: Mn lille kær DX fra 79 sort/blå

Indlæg af jobba »

Så er den ude og rulle igen :(y)
Billede

Billede
..............................................................................................................................................................................
Yamaha FS.1 DX. 79
Besvar

Tilbage til "Mine kørende Yamaha'er"