Min dejlige k1'er fra 1978
: fre 20. mar 2009 13:02
Hej alle.
Så fik jeg endelig tid til at lægge nogle billeder op af min maskine. Den blev opkøbt til "genopbygning" efter have været skadet for snart 2 år siden. Lige siden har den kørt hverdag uden de mindste problemer også selv om det er rimeligt tunet.
Billeder:
Opsætning:
45mm bearbejdet new competion cyllinder
45mm højkomprimeret squis topstykke
18mm Mikuni vm18 karburator
18mm indsugning (poleret)
Poline speciel membran (poleret og filet til)
Bos diamond dæmper med 36mm forrør
Originalt yamaha luftfilter - Det duer
SKF lejer med carbonstyr i hele motoren
Koblingssnegl fra en RD50
Hk: 7,9 i 2006 - 8,21 i 2007 - Begge gange ved lige omkring 12500 omdrejning
Desuden er alle skruer og aksler byttet ud med tilsvarende i rustfrit stål (de originale haves). (de fleste) kromdele har fået pulverklarlak.
Den er holdt rimeligt originalt trods tunet, dog blev jeg nødt til at male den om, da tank var totalskadet
Det er ca 2 år siden den blev hovedrenoveret, og den er da ved at trænge igen, men den har jo også kørt i slat og sne
Ellers en rigtig dejlig maskine
Hilsen Christian.
Så fik jeg endelig tid til at lægge nogle billeder op af min maskine. Den blev opkøbt til "genopbygning" efter have været skadet for snart 2 år siden. Lige siden har den kørt hverdag uden de mindste problemer også selv om det er rimeligt tunet.
Billeder:
Opsætning:
45mm bearbejdet new competion cyllinder
45mm højkomprimeret squis topstykke
18mm Mikuni vm18 karburator
18mm indsugning (poleret)
Poline speciel membran (poleret og filet til)
Bos diamond dæmper med 36mm forrør
Originalt yamaha luftfilter - Det duer
SKF lejer med carbonstyr i hele motoren
Koblingssnegl fra en RD50
Hk: 7,9 i 2006 - 8,21 i 2007 - Begge gange ved lige omkring 12500 omdrejning
Desuden er alle skruer og aksler byttet ud med tilsvarende i rustfrit stål (de originale haves). (de fleste) kromdele har fået pulverklarlak.
Den er holdt rimeligt originalt trods tunet, dog blev jeg nødt til at male den om, da tank var totalskadet
Det er ca 2 år siden den blev hovedrenoveret, og den er da ved at trænge igen, men den har jo også kørt i slat og sne
Ellers en rigtig dejlig maskine
Hilsen Christian.