Færdig og køreklar fs1 77 nr match.

Vis os hvad du har stående af yamaha'er som er køreklare
Besvar
Brugeravatar
Martin krone
Junior knallert
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 14. apr 2016 11:07
Kontakt:

Færdig og køreklar fs1 77 nr match.

Indlæg af Martin krone »

Var så dum ikke at ta nogle billeder fra inden jeg gik igang med maskinen. Så må nøjes med billeder af det færdige resultat.
Inden jeg gik igang var overvejelserne om jeg skulle lave knallerten med helt originalt 77er look. Eller sætte mit eget præg uden selvfølgelig at splitte den af med alt muligt gejl. Og jeg valgte det sidste.
Valgte at montere 78er stafferinger under klarlakken, da jeg synes de er pænest. (Smag og behag). Desuden har jeg fået malet navene sorte så de matchede med stellet og sidedækslerne.
Farven på tanken er fra en Citroën c3. Med ekstra metaleffekt deri.
Motoren er nyrenoveret, standard cylinder og topstykke. Karburatoren er 16mm og indsugningspladen 16 mm. Udstødningen taler vist for sig selv;-). BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Håber i kan lide 70'er hesten. ;-).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Færdig og køreklar fs1 77 nr match.

Indlæg af knallert »

de sorte nav ser godt ud.. der er en god balance i tingene..smart uden at være blæret
strynboen på test profil
Brugeravatar
Martin krone
Junior knallert
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 14. apr 2016 11:07
Kontakt:

Re: Færdig og køreklar fs1 77 nr match.

Indlæg af Martin krone »

knallert skrev:de sorte nav ser godt ud.. der er en god balance i tingene..smart uden at være blæret
Takker;-)
Kommer direkte fra puch verdenen. Så fs1 skal jeg lige lære at kende. Der er en smule mere mekanik i en sådan en maxi. Den blev solgt næsten lige da jeg havde bygget den færdig. Den var simpelthen så kedelig at køre på. Men charmerende;-). BilledeBillede
Besvar

Tilbage til "Mine kørende Yamaha'er"