farve på gnist hjælp :)

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
crille4970
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 29. sep 2009 00:33
Kontakt:

farve på gnist hjælp :)

Indlæg af crille4970 »

hej derude dette indlæg her er mit første og jeg behøver virkelig hjælp til min gamle yamaha fs1 2 gear...
det er gnisten den driller og jeg sys jeg har prøvet mange ting men den skifter mellem blå og sådan en gul/orange farve er der nogen der har bare en ide til hvad problemet kan være jeg har selv en mistanke til kondensatoren da den ikke har været skiftet endnu...

men som sagt er knallerten købt i samle sæt igår og er lige samlet næsten færdig og har derfor ikke været igang endnu...

mvh christian
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: farve på gnist hjælp :)

Indlæg af strynboen »

bare gnisten kan springe 5 mm..burde du kunne starte...men prøv at tørre platinen med en ren klud med bensin..alså inde mellem kontakterne..brug en lille skruetrækker til at trykke kluden der ind...nuldre lidt..så evt olie film er tørret helt væk..evt et stykke foldet sandpapir hvis overfladen ikke er helt fin
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"