Må slettes.

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Må slettes.

Indlæg af Krelleh »

Hej er ved at lave et ledningsnet på en Yamaha FS1 DX, men jeg kan ikke gennemskue hvilke ledninger den skal sluttes til :whew

Jeg har taget nogle billeder som måske kan hjælpe jer til hjælp mig :)

Jeg bruger NielsFup ledningsnet guide, han skriver ordret "Vær opmærksom på at den brune ledning fra kontakten skal forbindes til det dobelt stik der kommer fra selve lednings nettet og ikke det stik der kommer fra tændingslåsen"

Den jeg peger på til sidste er den eneste jeg har som er dobbelt fra selve ledningsnettet og den er lilla, og ene som en enkel i batteri boksen.
Vedhæftede filer
Det er disse ledninger jeg har i batteriboksen.
Det er disse ledninger jeg har i batteriboksen.
1.jpg (195.32 KiB) Vist 5340 gange
Det er disse ledninger jeg har i batteriboksen.
Det er disse ledninger jeg har i batteriboksen.
IMAG0309.jpg (79.4 KiB) Vist 5340 gange
Denne her er lilla og dobbelt ved lygte huset. og ender som enkel i batteriboksen
Denne her er lilla og dobbelt ved lygte huset. og ender som enkel i batteriboksen
IMAG0314.jpg (81.33 KiB) Vist 5340 gange
Her er den i batteriboksen
Her er den i batteriboksen
IMAG0313.jpg (86.65 KiB) Vist 5340 gange
Frigears blå ledning her.
Frigears blå ledning her.
IMAG0310.jpg (78.76 KiB) Vist 5339 gange
Senest rettet af Krelleh tirs 9. aug 2011 13:28, rettet i alt 1 gang.
Mvh. Christian
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Frigears lampe, tilslutning, hjælp søges!

Indlæg af Dewil »

Så vidt jeg kan se er de ledninger du udpeger til blinklysene. Mørkegrøn til højre side og mørkebrun til venstre side, enkeltstik bagi og dobbeltstik foran. Jeg mangler bare en af ledningerne til blinklyset på billedet??
Vedhæftede filer
1 kopi [1024x768].jpg
1 kopi [1024x768].jpg (74.47 KiB) Vist 5320 gange
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Frigears lampe, tilslutning, hjælp søges!

Indlæg af Krelleh »

Tak for hjælpen, jeg har besluttet mig for at lave mit eget ledningsnet. Med nogle ledninger af god kvalitet sammen med nogle bedre han og hun stik. Håber det bliver godt.
Mvh. Christian
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Frigears lampe, tilslutning, hjælp søges!

Indlæg af Dewil »

Det kan ikke betale sig..... Benny sælger uoriginale i rimelig kvalitet til 150,- http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... t-191.html
Et originalt kan købes for mellem 500 og 1000 alt efter stand.
Jeg ville måske reparere det jeg havde da skaderne er minimale og Benny også sælger løse stik http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... t-193.html
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Frigears lampe, tilslutning, hjælp søges!

Indlæg af Krelleh »

Ved godt det ville være nemmere at købe det Benny har tilsalg. Men jeg er ikke så meget for de små japansk stik :)

Jeg kaster mig i lave mit eget med noget krympeflex, ledninger med mere kobber og nogle stærkere han og hun stik.

Så kan det være jeg ligger et par billeder op af resultatet, hvis det lykkes :D
Mvh. Christian
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"