ledningsnet?!

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
jonas fs1
Helt ny i flokken
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør 20. feb 2010 15:22
Kontakt:

ledningsnet?!

Indlæg af jonas fs1 »

er der en der kan finde ud af ledningsnettet på en Yamaha fs1 4 gear??? kan personen evt. hjælpe med problemet med at lave lyset?? kunne meget godt tænke mig at i kommer hjem til mig og fikser det :D. hvad skal man gi for det??:O jeg bor i Brædstrup... 8740 Brædstrup. :P :lol: 8) :?: :?: :?: :) :o
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: ledningsnet?!

Indlæg af Kim B S »

jonas fs1 skrev:er der en der kan finde ud af ledningsnettet på en Yamaha fs1 4 gear??? kan personen evt. hjælpe med problemet med at lave lyset?? kunne meget godt tænke mig at i kommer hjem til mig og fikser det :D. hvad skal man gi for det??:O jeg bor i Brædstrup... 8740 Brædstrup. :P :lol: 8) :?: :?: :?: :) :o
Hej Jonas fs1.
Jeg bor desvære ikke lige i nærheden, så jeg lige hurtigt kan komme. :roll: Men Nielsfup har lavet en meget fin Guide, med meget fine forklaringer på hvordan man samler hele ledningsnettet. :D
Så prøv at kikke lidt på den. :wink: Her er lige et link. :D

http://knallertforum.dk/download/yamaha ... ha_FS1.pdf

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
jonas fs1
Helt ny i flokken
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør 20. feb 2010 15:22
Kontakt:

Re: ledningsnet?!

Indlæg af jonas fs1 »

Tak, men jeg kan stadig ikke finde ud af at lave det.... håber at der er en der vil hjælpe mig, med at lave det.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: ledningsnet?!

Indlæg af Morten - Webmaster »

har du læst guiden igennem ?? jeg tror alle kan lave det hvis man læser den igennem og bagefter tager guiden med ud til knallerten.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"