Ikke nok strøm?

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
Brugeravatar
krisravn
Junior knallert
Indlæg: 79
Tilmeldt: man 2. nov 2009 14:51
Kontakt:

Ikke nok strøm?

Indlæg af krisravn »

Hej

jeg ved ikke om det har noget med batteriet. Men mit problem er at når jeg trykker på "horn"-knappen på styret så lyder hornet. Men ikke særlig kraftigt, så lidt at man ikke kan høre hornet når motoren kører. jeg købte et nyt horn, fra mærket Nikko, af Benny, men ingen forandring. det er stadig meget svagt. jeg har prøvet at justere på den lille skrue, men uden effekt. hvad kan jeg gøre?
MVH
Kristian

YAMAHA FS1-K1 '76
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Ikke nok strøm?

Indlæg af strynboen »

hvad med dit bremse lys..eller frigear lampe,,forsvinder de når du tuder..så er batteriet fladt,,,jeg lader batteriet op nogle gange om året,,,det kan ikke holde strømmen når man har lys på hele tiden..den er ikke bygget til at køre med lys på altid
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
krisravn
Junior knallert
Indlæg: 79
Tilmeldt: man 2. nov 2009 14:51
Kontakt:

Re: Ikke nok strøm?

Indlæg af krisravn »

Nej, hverken bremselyset, eller frigear-lampen går ud. så jeg er tom på idéer?
MVH
Kristian

YAMAHA FS1-K1 '76
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Ikke nok strøm?

Indlæg af strynboen »

så kan det næsten kun være dårlig forbindelse i knappen eller ledninger...kan du holde hornet til batteriet direkte,,og teste hornet
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"