Nyt ledningsnet, har brug for hjælp!

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
Stabell

Nyt ledningsnet, har brug for hjælp!

Indlæg af Stabell »

Hej.

Fatter og jeg, gik sammen igang med at få pillet det gamle ledningsnet ud, da jeg skulle have et nyt (Det gamle var noget være L***, og kun forlygten virkede og den kunne selvfølgelig køre). Der skulle batteri, blinkrelæ, ensretter, blinklys.. Ja alt det der nu skal på sådan en fætter (Dog ikke Omdrejningstæller + Bremselys).

Men vi kom godt igang, og fik sat det helle sammen efter nielsfups guide (God guide), Det gik fint nok, og da det hele var sat sammen som det skulle, virkede kun nogle enkelte dele, nemlig: Blinklys (Kun de 2 foran), baglygte, Ja den kan også tænde og starte, speedometeret virker også, men frigears lampen og lyset i det, virker ikke...

Håber i måske har nogle ideer til hvad der kan være gået galt, eller om der er nogen der har tid og lyst til at komme til viborg en dag og hjælpe mig med det.

Mvh.
Christoffer Stabell
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Nyt ledningsnet, har brug for hjælp!

Indlæg af subwoof »

hvis du kan komme til 9632 møldrup(ca. 20km) fra viborg vil jeg da godt hjælpe :D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Stabell

Re: Nyt ledningsnet, har brug for hjælp!

Indlæg af Stabell »

Hej.. Det ville være super hvis du gad :D

Hvornår har du tid hvis det er??
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Nyt ledningsnet, har brug for hjælp!

Indlæg af subwoof »

jeg har arbejdsweekend denne weekend så der kan jeg ikke.
der står den på 10-12 rimers arbejde lørdag ogsøndag.
men mandag regner jeg med jeg har fri?
kan du der?
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Stabell

Re: Nyt ledningsnet, har brug for hjælp!

Indlæg af Stabell »

Mandag er en mulighed, vil jeg mene..

Men kan jeg ikke lige få dit nummer, så kan jeg lige skrive når jeg er helt sikker :)
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"