[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 590: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 646: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
Hjælp min Yamaha tændingsudsætter i 4 gear !!! - KnallertForum.dk

Hjælp min Yamaha tændingsudsætter i 4 gear !!!

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
ceh
Helt ny i flokken
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hjælp min Yamaha tændingsudsætter i 4 gear !!!

Indlægaf ceh » tirs 17. jun 2014 20:24

Hej.
Jeg har en 77 dx, som starter første gang man træder på kickstarteren, og kører også super godt i 1,2 og 3 gear, men i 4 er det ligesom om den tændingsudsætter, og hakker helt vildt, jeg har stillet platin på mål, så jeg ved det ikke er det. Platin, og kondensator er helt nyt.

vh Casper

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"